ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برنامه‎های مدون اخلاقی در کریکولوم‎های آموزشی دانشجویان علوم پزشکی دیده شود

برنامه‎های مدون اخلاقی در کریکولوم‎های آموزشی دانشجویان علوم پزشکی دیده شود

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همکاری و تعامل مطلوب سازمان نظام پزشکی و دانشگاه نوید بخش انجام کارهایی بزرگ در عرصه سلامت استان است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر کوروش ساکی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی خرم‎آباد با تبریک فرارسیدن ایام‎الله دهه مبارک فجر بیان کرد: پزشکان و جامعه پزشکی باید به سوگند بقراطی که خورده‎اند پایبند و مقید بوده و خودشان در حفظ شأن و حرمت خویش اهتمام داشته باشند.

وی از رواج بداخلاقی‎ها و افول جامعه پزشکی انتقاد کرد و خواستار تدوین و اجرای برنامه‎های مدون اخلاقی در کریکولوم‎های آموزشی دانشجویان پزشکی و توجه به آموزش‎های اخلاقی و اجتماعی در برنامه‎های آموزشی آنها شد.

دکتر ساکی سیستم‎های دولتی فربه ناکارآمد را انرژی‎گیر و حاصل کار استعمار خواند و اظهار کرد: در حالیکه جامعه ما تشنه خدمت است باید از ظرفیت ارزشمند بخش خصوصی نهایت بهره را برد چرا که در جاهایی دولت به تنهایی قادر به انجام همه خدمات عرصه سلامت نیست بخش خصوصی می‎تواند یاری‎رسان باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: دانشگاه چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی هیچگاه پذیرای تخلفات پزشکی نخواهد بود و هر قشری باید تحت نظارت و پایش مستمر تخصصی قرار گیرد تا حقی از پزشکان و مردم هرگز تضییع نشود.

وی همکاری، همدلی و احساس در کنار هم بودن دانشگاه و سازمان نظام پزشکی را ستودنی دانست و تعاملات سازنده بین آنها را نوید بخش انجام کارهائی بزرگ در عرصه سلامت استان تلقی کرد.

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image