ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد میرزاده: دانشگاه آزاد بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی انقلاب است

میرزاده: دانشگاه آزاد بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه از لحاظ جذب دانشجو به عنوان سومین دانشگاه جهان مطرح است، گفت: دانشگاه آزاد بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی انقلاب است.



به گزارش خبرگزاری فارس، از جنوب استان تهران حمید میرزاده ظهر امروز پس از تجدید میثاق مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در دیدار با حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تولیت آستان حضرت امام با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با تأکید بر اینکه امام راحل با تدبیر پیامبرگونه خود تحول بزرگی در ایران، منطقه و جهان ایجاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه امام تحول عظیمی در بعد سیاسی ـ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... به وجود آوردند، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است و این دانشگاه بزرگترین دستاورد علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ جذب دانشجو به عنوان سومین دانشگاه جهان مطرح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با مقایسه وضعیت علمی و دانشگاهی کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی بیان داشت: قبل از انقلاب اسلامی تعداد دانشجویان کل کشور 157 هزار نفر بودند که امروز دانشگاه‌های برخی شهرهای کشور این میزان دانشجو را پذیرش می‌کنند.

میرزاده در ادامه به آمار و ارقامی از عملکرد این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است که از بدو تأسیس تاکنون بیش از 4 میلیون فارغ‌التحصیل داشته است.

وی با اشاره به توسعه علمی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ایران در بیشتر علوم در ردیف‌های برتر جهان قرار دارد و این توفیقات و موفقیت‌ها ریشه در توجه امام راحل دارد.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی به عنوان عضو مؤثر هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد راهنمایی‌های شایسته‌ای برای این دانشگاه داشته است، عنوان کرد: هدایت‌ها و راهنمایی‌های حجت‌الاسلام سید حسن خمینی سبب توسعه دانشگاه آزاد اسلامی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رهنمودها و اهدافی که برای دوره چهار ساله مسئولیت خود ترسیم کرده است،‌ گفت: امیدواریم با تلاش وزین همکاران و با اصلاح ساختار با اتکاء به خداوند متعال و تلاش‌های هیئت امناء و رهنمودهای ریاست هیئت مؤسس نایب‌ رئیس هیئت‌مدیره و ... بتوانیم در این چهار سال به اندازه 8 سال شاهد توسعه، پیشرفت و ارتقا در این دانشگاه باشیم.

این گزارش حاکی است دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام (ره) با حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌آلاسلام سید طاها هاشمی معاون اجتماعی، حجت‌الاسلام علی عسگری معاون فرهنگی، سید محمد ابریشمی‌نیا معاون اداری مالی، محمد دادکان معاونت ورزش و مدیران، مسئولان و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image