ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تهیه و تدوین نرم‌افزار حجاب و عفاف با نام «کوثر» در دماوند

تهیه و تدوین نرم‌افزار حجاب و عفاف با نام «کوثر» در دماوند

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از تهیه و تدوین نرم‌افزار حجاب و عفاف با نام «کوثر» در دماوند خبر داد.



به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام مرتضی احمدی امشب در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند و در جمع شماری از مسئولان و دست‏‌اندرکاران بخش فرهنگ و هنر در شهرستان دماوند به تهیه و تدوین نرم‌افزار حجاب و عفاف با نام «کوثر» در دماوند اشاره کرد.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: تهیه نرم‌افزارهای «نهضت جاوید یک، دو و سه» و نیز نرم‏افزار «خورشید بصیرت» نیز از دیگر اقدامات فرهنگی در دانشگاه آزاد واحد دماوند است.

احمدی در ادامه در خصوص نشریه فرهنگی دانشجویی این واحد دانشگاهی بیان کرد: فصلنامه «سودا» تاکنون در 20 شماره منتشر شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد دماوند با وجود این نشریه در دو سال اخیر، در رقابت با دانشگاه‌های بزرگی چون واحد علوم تحقیقات تهران یا تهران مرکز، مقام‌های دوم و سوم استانی را به دست آورده است.

رئیس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند یکی دیگر از فعالیت‌های شاخص فرهنگی این دانشگاه را خرید بیش از یک هزار و 500 نسخه نرم‌افزار و ایجاد بانک نرم‏افزاری ذکر کرد.

احمدی افزود: این اقدام نیز برای جذب همه دانشجویان به مسائل دینی و مذهبی انجام شده است و نرم‌افزارهای تخصصی و گران‌بها در این بانک نرم‌افزاری تنها با پرداخت حق عضویت اندک به صورت امانی در اختیار دانش‌جویان قرار می‌گیرد.

آمار بازدید: 235 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image