ارتباط مستقیم با 30722 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه‌های آزاد گیلان فردا تعطیل است

دانشگاه‌های آزاد گیلان فردا تعطیل است

به دلیل برف و یخ‌‌بندان فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های آزاد گیلان فردا 16 بهمن ماه تعطیل است.


به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، به دنبال بارش سنگین برف در گیلان و یخ‌بندان تمام فعالیت آموزشی دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان فردا چهارشنبه 16 بهمن ماه تعطیل است.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در این زمینه به خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به بارش شدید برف و کولاک در جاده‌ها در مدت پنج روز بارش برف و مسدود شدن راه‌های ارتباطی بین شهری و حجم و شدت بارش در بعضی از شهرها ، عملیات برف‌روبی در محورهای ارتباطی با سختی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام سید علی میرابراهیمی افزود: سخت شدن نقل و انتقالات داخل شهری موجب شده تا دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و دیگر مراکز آموزش عالی در استان در چهار روز گذشته تعطیل شود.

وی حضور به موقع رؤسا و کارکنان واحدهای دانشگاهی در گیلان را خوب توصیف کرد و گفت: تا این لحظه با توجه به سنگینی بارش برف در منطقه مشکلی برای اماکن دانشگاهی در سطح استان ایجاد نشده است.

این مسئول ادامه داد: در مرکز گیلان بالغ بر 70 سانتی‌متر برف روی زمین نشسته و برودت زیاد هوا موجب تعطیلی دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد رشت، پردیس علوم و تحقیقات گیلان و مرکز خواهران در رشت شد.

به گفته وی، در شهرستان‌ها بارش شدید برف و کولاک موجب تعطیلی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شد.

میرابراهیمی خاطرنشان کرد: در صومعه‌سرا ارتفاع برف بالغ بر 2 متر نیز رسیده و با هماهنگی مسئولان مربوطه و استعلام از رؤسای واحدهای دانشگاهی در سراسر استان مقرر شده که به دلیل یخ‌بندان شدید تمام فعالیت‌های آموزشی گیلان فردا چهارشنبه تعطیل شود.

وی درباره امتحانات پایان ترم بعضی از واحدهای دانشگاهی استان یادآور شد: در واحدهایی که امتحانات پایان ترم در تاریخ‌هایی که دانشگاه آزاد اسلامی اعلام تعطیلی کرده است در تاریخ‌های دیگر توسط واحدهای دانشگاهی مذکور اعلام می‌شود.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان حضور رؤسای واحدهای دانشگاهی در محل کار خود را الزامی دانست و تأکید کرد: پرسنل واحدهای دانشگاهی برای جوابگویی به مطالبات دانشجویان و خانواده آنها در روز چهارشنبه در محل کار خود حاضر می‌شوند.

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image