ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کسری شدید بودجه دانشگاه علم و صنعت در پرداخت حقوق کارکنان

کسری شدید بودجه دانشگاه علم و صنعت در پرداخت حقوق کارکنان

معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه علم و صنعت گفت: بودجه دانشگاه در سال جاری پاسخگوی برخی از بخش ها نیست به عنوان مثال دانشگاه در بخش حقوق پرسنل با کسری شدید مواجه است.دکتر سید حسین سیدین در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بودجه سال 92 دانشگاه علم و صنعت گفت: بودجه دانشگاه علم و صنعت در سال جاری بیش از 60 میلیارد تومان است که این بودجه پاسخگوی برخی از بخش ها نیست به عنوان مثال دانشگاه در بخش حقوق پرسنل با کسری شدید مواجه است.


وی ادامه داد: بنابراین مجبوریم از محل سایر هزینه ها در این قسمت هزینه کنیم که این مسأله فشار زیادی را به سایر بخشها وارد می کند.

معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: مقداری از این کسری در بودجه سال 93 تصحیح شده و تا 30 درصد بخشی که مربوط به حقوق پرسنل است افزایش یافته که تا اندازه ای مشکل حل شده است.

وی در خصوص رشد بودجه سال 93 نیز گفت: در سال 93 بودجه جاری به صورت متوسط 21 درصد رشد داشته، بخش بند "و" که مربوط به حقوق پرسنل است 30 درصد رشد داشته و بخش سایر هزینه ها با تورمی که وجود دارد 15 درصد رشد داشته است که نشان می دهد در سال 93 نیز دانشگاه با کسری هایی مواجه خواهد شد.

سیدین بیشترین بدهی دانشگاه را بابت قرادادها، حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی، کمبود بودجه برای پرداخت گرنت اعضای هیات علمی عنوان کرد و افزود: درحال حاضر اولویت دانشگاه حل مشکل کارکنان است.

آمار بازدید: 306 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image