ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فراخوان اساتید ایرانی دانشگاه‌های خارج به دانشگاه باهنر

فراخوان اساتید ایرانی دانشگاه‌های خارج به دانشگاه باهنر

سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: اینکه تعامل با نهادهای علمی دانشگاه‌های معتبر دنیا یکی از محورهای اصلی فعالیت دانشگاه است که بایستی این امر نیز تقویت شده و گسترش یابد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، دکتر محمد جواد فدایی سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان در مراسم معارفه خود اظهار کرد: دانشگاه شهید باهنر کرمان از دانشگاه‌های معتبر و بزرگ ایران محسوب می‌شود که همچون نگینی بر تارک جنوب شرق می‌درخشد و تاکنون نقش بسیاری زیادی را در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این خطه ایفا کرده است.

سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: وجود 18 هزار دانشجو در این دانشگاه به منزله حضور 18 هزار نیروی جوان، پر انرژی و آماده کار و 600 عضو هیات علمی نیز به مثابه 600 دانشمند و استاد باتجربه است بنابراین با استفاده از این پتانسیل عظیم و فراوانی سرمایه های معنوی باید بتوانیم ثروت بیافرینیم.

فدایی با بیان اینکه اساس و مبنای برنامه های من همان برنامه های دولت تدبیر و امید است که مردم به آنها رای دادند بیان کرد: دستیابی به دانشگاه‌های جهان طراز، کارآفرین، دانش افزا و ثروت آفرین، تربیت دانش آموختگان کارآفرین، توانمند، خلاق و اخلاقی و توسعه عدالت آموزشی ازجمله این برنامه‌ها محسوب می‌شوند.

سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان تصریح کرد: دانشگاه شهید باهنر بایستی در بین دانشگاه‌های دنیا موقعیت خوبی بدست آورد و در سطح جهانی هم حرفی برای گفتن و هم رتبه خوبی داشته باشد و این مورد تحقق نمی‌یابد مگر اینکه با دانشگاه‌های خارجی تعامل شود.

فدایی اظهار کرد: در وهله اول بایستی اساتید ایرانی دانشگاه‌های خارج را به این دانشگاه فرا بخوانیم و با تقویت ارتباط با دانشگاه‌های آنان فرصت های مطالعاتی را گسترش دهیم و همکاران ما نیز باید بتوانند در دانشگاه‌های خارجی حضور یابند ضمن اینکه باید سعی کنیم با حل مسایل صنعت و بخش خصوصی، مقداری از هزینه ها را از طریق آنها تامین کنیم.

وی با بیان اینکه عدم کارآفرین بودن دانشگاه و دانشجویان یک معضل است تاکید کرد: این مقوله زیبنده دانشگاه نیست و دانشجویان ما باید بتوانند از این طریق درآمد کسب کنند.

فدایی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم از تمام توان خود، امکانات و ظرفیت های موجود استفاده و بدینوسیله به دانشجویان، جامعه و کشور ایران خدمت کنم.

آمار بازدید: 274 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image