ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور تجمیع واحدهای زیان‌ده پیام نور با شیب ملایم و بسترسازی مناسب

تجمیع واحدهای زیان‌ده پیام نور با شیب ملایم و بسترسازی مناسب

رییس دانشگاه پیام نور رییس دانشگاه پیام نور با اشاره به لزوم تجمیع واحدهای زیان‌ده با شیب ملایم و بسترسازی مناسب گفت: کنار هم قرار گرفتن دو واحد آموزشی که پایین تر از حد نصاب شاخص های علمی تعریف شده می باشند ، به توسعه علمی و رشد کیفی دانشگاه کمک خواهد کرد .



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر فراهانی در جمع روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان، گفت: توسعه رشته ها و گرایش های مختلف این دانشگاه در دستورکار قرار گرفته است و جذب و تامین نیروهای انسانی، از اولویت ها و برنامه های آینده این دانشگاه است.


وی بیان کرد: در حال حاضر 22 هزار دانشجو در دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های پیام‌نور سیستان و بلوچستان در حال تحصیل هستند که با توسعه فضاهای آموزشی این دانشگاه در استان، از سال‌های آینده پذیرش دانشجو در سیستان و بلوچستان افزایش خواهد یافت.


فراهانی با تاکید بر لزوم حضور نیروهای متفکر و با درایت در حوزه مدیریت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: افراد نامدار و بزرگ از محیط های علمی و بسترهای تحقیقاتی ظهور می‌یابند و همه ما باید در مسیر ارتقا و پیشرفت در تمامی ابعاد علمی، پژوهشی و زیربنایی گام های سازنده برداریم.


رییس دانشگاه پیام نور در استان سیستان و بلوچستان بار دیگر به لزوم تجمیع واحدهای زیان‌ده با شیب ملایم و بسترسازی مناسب اشاره کرد و گفت: کنار هم قرار گرفتن دو واحد آموزشی که پایین تر از حد نصاب شاخص های علمی تعریف شده می باشند ، به توسعه علمی و رشد کیفی دانشگاه کمک خواهد کرد ضمن اینکه هدف ما باید ایجاد تسهیلات و بسترهای باکیفیت برای اعضای هیات علمی و دانشجویان این دانشگاه باشد تا به مدد تجمیع امکانات مناسب بتوانیم راه رشد و تعالی را هموار سازیم.


وی در جمع کارکنان دانشگاه پیام نور استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات آنها گفت: امکانات رفاهی کارکنان تا پایان سال 93 به دو برابر افزایش خواهد یافت.


وی همچنین ارائه تسهیلات بانکی، صندوق رفاه کارکنان و تجهیز کتابخانه‌ها را جزو برنامه‌های دانشگاه برای کارکنان عنوان کرد و دربازدید از آزمایشگاه‌ها، ضمن بررسی دقیق وضعیت امکانات اجرایی دروس عملی و آزمایشگاهی، بر لزوم توسعه تحصیلات تکمیلی در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد.


تغییر وضیعت کارکنان از اداری به علمی، ایجاد دوره‌های تحصیلات تکمیلی، حق بدی آب وهوا را اضافه کار، پرداخت‌های امتحانات و مراکز، امکانات رفاهی، هم ترازی علمی با اداری و کمبود نیروی کتابدار نیز از جمله مسائلی بود که در نشست با کارکنان مطرح شد.

آمار بازدید: 174 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image