ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مجوز تندترین انتقادات نسبت به دانشگاه آزاد صادر شد/ چارچوب تشکلها گفتمان اعتدال باشد

مجوز تندترین انتقادات نسبت به دانشگاه آزاد صادر شد/ چارچوب تشکلها گفتمان اعتدال باشد

مدیر کل تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد تاکید کرد که چارچوب فعالیتهای تمام تشکلهای این دانشگاه باید در قالب گفتمان اعتدال به عنوان یک رویکرد، صورت گیرد.

علی قدمیاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به تشکلهای دانشجویی، گفت: به همه تشکلهای دانشجویی اجازه داده شده که فعالیت داشته باشند و البته نظارتی روی آنان صورت می گیرد؛ به تمام تشکلها احترام می گذاریم اما از آنان خواهش می کنیم متناسب با تغییر رویکرد جامعه یعنی فضای گفتمان اعتدال و با هر سلیقه سیاسی این موضوع را به عنوان یک رویکرد و نه فضای سیاسی، محور خود قرار دهند.

وی درباره احیای برخی تشکلها، تاکید کرد: برخی تشکلها با سخت گیریها و کج سلیقگی ها مواجه شده بودند که در برنامه خود فعالیت این تشکلها را در اولویت قرار داده ایم و بار دیگر احیا می شوند.

وی با بیان اینکه به تمام تشکلها اجازه داده شده آزادانه نسبت به ارکان و ستون دانشگاه یعنی هیأت امنا و سایر مراکز وابسته به دانشگاه آزاد تندترین انتقادات را داشته باشند، تاکید کرد: هیچ ممیزه گفتمانی در دانشگاه آزاد نداریم و سعی می کنیم با آگاه سازی دانشجویان، گفتمان متعادلی در این دانشگاه ایجاد شود.

مدیر کل تشکلهای اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: بالغ بر دو سوم تشکلها شامل دانشجویان علوم پایه، پزشکی و فنی مهندسی هستند که در بیان مسائل سیاسی با مشکلاتی مواجه شده اند و احساسی برخورد کردنشان ناشی از کم آگاهی سیاسی شان است. بنابراین دوره ها و کتابچه های آموزشی در اختیارشان قرار می گیرد.

قدمیاری همچنین از تقویت کرسیهای آزاد اندیشی و برگزاری میزگردها در این دانشگاه خبر داد و گفت: با آگاهی سازی می توان تشکلها را با شبکه های اجتماعی آشنا کرد تا این حضور آگاهانه باشد که به عنوان یک چالش از آن سوء استفاده نشود؛ حتی باید به این سمت رفت که خودمان شبکه های اجتماعی ایجاد کنیم.

وی همچنین از جایگزینی برنامه محوری به جای سلیقه محوری خبر داد و گفت: در برنامه جامع تشکلها، این امر گنجانده می شود و پیش نویس آن در حال تهیه است.

آمار بازدید: 214 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image