ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی جزئیات مصاحبه عمومی و تخصصی از داوطلبان کارشناسی ناپیوسته مرکز علمی کاربردی فارس

جزئیات مصاحبه عمومی و تخصصی از داوطلبان کارشناسی ناپیوسته مرکز علمی کاربردی فارس

مرکز آموزش علمی کاربردی خبرگزاری فارس، زمان و نحوه انجام مصاحبه حضوری از پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته این مرکز را اعلام کرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در اطلاعیه روابط عمومی این مرکز آمده است: همانگونه که در دفترچه راهنمای سازمان سنجش ذکر شده، مرکز علمی کاربردی خبرگزاری فارس به صورت نیمه متمرکز اقدام به جذب دانشجو در مقطع کاردانی به کارشناسی می‌کند، لذا توجه به نکات زیر ضروری است:

الف) داوطلبانی که در هر یک از کدرشته‌های تحصیلی مقطع کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) مرکز علمی کاربردی فارس پذیرفته شده‌اند، لازم است برای انجام مصاحبه عمومی و تخصصی، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، از روز شنبه دوازدهم تا دوشنبه چهاردهم بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 یا 14 تا 17 به نشانی تهران، میدان فردوسی، به سمت چهارراه کالج، ابتدای کوچه شاهرود، خبرگزاری فارس، طبقه 6 مراجعه کنند.

ب) در گزینش نهایی هر رشته منحصراً کسانی قبول اعلام خواهند شد که در مصاحبه عمومی و تخصصی حد نصاب نمره نهایی برای هر رشته را کسب کنند.

مصاحبه عمومی شامل اطلاعات کلی درباره داوطلب، صلاحیت‌های عمومی و اخلاقی، توانایی‌های عمومی و... است و مصاحبه تخصصی به سنجش استعداد مورد نیاز برای رشته‌های تحصیلی می‌پردازد.

پ) داوطلبان ابتدا مصاحبه عمومی انجام می‌دهند و سپس موظف به انجام مصاحبه تخصصی هستند و چنانچه یکی از مصاحبه‌ها را انجام ندهند، قبولی آنها در مرحله نخست به معنی پذیرش قطعی نخواهد بود.

ت) عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مصاحبه به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته تلقی خواهد شد.

ث) اسامی پذیرفته شدگان نهایی این مرکز از طریق ‌سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 459 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image