ارتباط مستقیم با 30696 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی در بودجه برای بهره‌برداری از خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی اعتبار لحاظ نشده است (9 بهمن 92)

در بودجه برای بهره‌برداری از خوابگاه‌های دانشجویی علوم پزشکی اعتبار لحاظ نشده است (9 بهمن 92)

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 93 از حذف ردیف مربوط به تکمیل و بهره‌برداری از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در لایحه بودجه خبر داد.


غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: در اعتبارات مربوط به وزارت بهداشت و دستگاه‌های مربوطه برای تکمیل و بهره‌برداری از خوابگاه‌های دانشجویی اعتباری دیده نشده است.

وی افزود: در لایحه بودجه سال آینده اعتبارات دستگا‌ه‌های وابسته به وزارت بهداشت به نسبت سال قبل دو درصد افزایش داشته که بر این اساس بخشی از مجموع اعتبارات وزارت بهداشت به دستگاه‌های وابسته اختصاص می‌یابد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 93 با اشاره به کاهش 95 درصدی اعتبار شرکت پالایش و پژوهش خون،‌ خاطرنشان کرد: همچنین اعتبارات مرکز تحقیقات حلال در سال 92 ذیل ردیف متفرقه بوده اما در بودجه سال آینده در ردیف اصلی قرار گرفته که حرکت مثبتی ارزیابی می‌شود اگرچه ساختار آن مشخص نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به کاهش 49 درصدی اعتبار مربوط به هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تصریح کرد: همچنین اعتبار بنیاد امور بیماری‌های خاص، هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی، سرطان، ام‌.اس و ... پنج درصد رشد، اعتبار سازمان غذا و دارو 13 درصد رشد، اعتبار سازمان تحقیقات حلال 17 درصد کاهش و اعتبار انیستیتوپاستور 6 درصد افزایش داشته است.

وی از کاهش 22 درصدی اعتبار ردیف‌های متفرقه مربوط به وزارت بهداشت در سال آینده نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: هر چه بودجه مربوط به ردیف متفرقه کمتر باشد شفاف‌تر است و لذا حرکت وزارت بهداشت برای کاهش ردیف متفرقه حرکت مثبت و خوبی تلقی می‌شود.

جعفرزاده همچنین به رشد چهار درصدی اعتبار مربوط به حمایت از 15 دانشگاه برتر، رشد دو درصدی اعتبار مرکز تحقیقات سرطان و رشد 43 درصدی اعتبار خرید راهبردی خدمات درمانی در بودجه سال آینده نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: متاسفانه در بودجه سال 93 برای تکمیل و بهره‌برداری از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعتباری دیده نشده است.

آمار بازدید: 246 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image