ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مهم‌ترین برنامه‌های معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد (7 بهمن 92)

مهم‌ترین برنامه‌های معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد (7 بهمن 92)

معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مهم‌ترین برنامه‌های خود برای اداره این معاونت را تشریح کرد.




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمد حسین غریبی در مراسم تودیع معاون پیشین و معارفه معاون جدید آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های خود برای در اختیار قرار گرفتن سمت معاون آموزشی، گفت: برنامه من 11 مورد اصلی داشت که یکی از آنها ارتقاء موقعیت و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی است و به اصطلاح موقعیت‌یابی این دانشگاه بود که در این زمینه اعتبارسنجی و کاریابی و اثربخشی دانشگاه، مهم‌ترین برنامه‌های آن را دربر می‌گیرد.



وی افزود: دانشگاه آزاد در این زمینه باید به شکلی ارتقاء پیدا کند که در طی پنج سال آینده بتواند وارد رقابت با دانشگاه‌های دنیا شود.



معاون آموزشی دانشگاه آزاد به تصویرسازی از دانشگاه آزاد به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: ما باید دانشگاه آزاد را به خوبی معرفی کنیم و دستاوردهای دانشگاه را از طریق ارتباط با گسترش رسانه‌ها به درستی اشاعه دهیم. از سوی دیگر باید مشارکت در همگانی‌سازی علم و حضور اثربخش و همگام در فضای مجازی داشته باشیم.



غریبی، جهانی‌سازی را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد و افزود: علم دستاوردی جهانی است و دانشگاه‌ها باید هویت جهانی داشته باشند.



وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های من، گسترش آموزش عالی با کیفیت است، تصریح کرد: ما همواره باید به دنبال این شکل از گسترش باشیم و تحصیلات تکمیلی را به عنوان علم سودمند و در کنار گسترش رشته‌های میان رشته‌ای و علوم و فناوری‌های نوین، توسعه دهیم.



غریبی، تخصصی‌سازی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد را یکی دیگر از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: واحدهای دانشگاهی باید به واحدهای تخصصی بدل شوند که در این زمینه باید بازشناسی و باز تعریف واحدها، تامین و تخصیص منابع واحدها و ارزیابی از آنها داشته باشیم.



معاون آموزشی دانشگاه آزاد با تاکید بر گسترش اعضای هیات علمی، اظهار کرد: افزایش تعداد اساتید از میان متخصصان، تصریح کرد: بهبود هرم هیات علمی، کمک به رشد اساتید، هم‌افزایی و سرعت در بکارگیری آنها از برنامه‌های آتی معاونت آموزشی دانشگاه آزاد است.



وی همچنین بر افزایش کیفیت دانشگاه آزاد تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید رتبه‌بندی واحدها، پشتیبانی از واحدهای برتر، بروزآوری متون و محتوا و ... را در دستور کار خود قرار دهیم.



غریبی همچنین کارآفرینی و اشتغال را یکی دیگر از مهم‌ترین مسائل دانشگاه آزاد دانست و تصریح کرد: اگر این موضوع حل نشود، موجودیت دانشگاه را با بحران روبرو می‌کند.



معاون آموزشی دانشگاه آزاد در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید ارتباط علمی با سایر دانشگاه‌های کشور و دنیا از طریق اشتراک منابع و پشتیبانی از رفت و آمد اساتید به دانشگاه‌های دیگر داشته باشد.

آمار بازدید: 184 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image