ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دومین جشنواره فرهنگی روشنا در دانشگاه اراک برگزار می‌شود (7 بهمن 92)

دومین جشنواره فرهنگی روشنا در دانشگاه اراک برگزار می‌شود (7 بهمن 92)

مسئول واحد خواهران دفتر نهاد رهبری دانشگاه اراک، از برگزاری جشنواره فرهنگی روشنا همزمان با دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فاطمه کریمی مسئول واحد خواهران دفتر نهاد دانشگاه اراک اظهار کرد: جشنواره فرهنگی روشنا دهم تا بیست‌ونهم بهمن در دانشگا‌ه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کتابی تحت عنوان خط امام که مروری اجمالی بر اندیشه‌های امام را در بر دارد در اختیار دانشجویان که از شرکت‌کنندگان اصلی این جشنواره فرهنگی هستند قرار می‌گیرد که تا قبل از برگزاری این جشنواره توسط آنها مطالعه شود و سپس سؤالاتی در رابطه با فصل‌های مختلف این کتاب از طریق پیامک یا اینترنت برای شرکت‌کنندگان ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: در پی پاسخ‌دهی به این سوالات در هر روز شرکت‌کنندگان امتیاز روزانه خود را دریافت می‌کنند.

کریمی با اشاره به اینکه هر حاوی یک بسته آزمون برای آشنایی بیشتر شرکت‌کنندگان با نحوه برگزاری این آزمون است، گفت: همچنین به همراه هر کتاب یک کارت که کد شرکت‌کننده را داراست به دانشجویان داده می‌شود.

مسئول واحد خواهران دفتر نهاد رهبری دانشگاه اراک هدف از برگزاری این جشنواره فرهنگی را گرامی‌داشت دهه فجر و بیست‌ودوم بهمن و آشنایی دانشجویان با اندیشه‌های امام و احیای اندیشه‌های امام عنوان و بیان کرد: نتایج این آزمون یک هفته الی ده روز پس از اتمام برگزاری، اعلام خواهد شد.

آمار بازدید: 247 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image