ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد بهره‌مندی از استعدادهای دانشکده‌های هنر دانشگاه آزاد در عرصه روابط عمومی (6 بهمن 92)

بهره‌مندی از استعدادهای دانشکده‌های هنر دانشگاه آزاد در عرصه روابط عمومی (6 بهمن 92)

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد بر بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در دانشگاه در عرصه روابط عمومی تاکید کرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، محمد تقی طباطبایی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد گفت: روابط عمومی درصدد است در راستای سیاست‌های رئیس دانشگاه آزاد از ظرفیت‌های موجود و استعدادهای دانشگاه به ویژه در دانشکده‌های ارتباطات و هنر به منظور پربار کردن برنامه‌های دانشگاه استفاده کند.

وی افزود: بر این اساس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد درنظر دارد در مناسبت‌های مختلف برای اجرای پروژه‌های متفاوت از اساتید و دانشجویانی که می‌توانند در حیطه فعالیت‌های روابط عمومی همکاری داشته باشند، بهره گیرد.

در این دیدار که با حضور ناصر باباشاهی رئیس دانشکده هنر واحد تهران مرکز برگزار شد، حسین زاده لطفی رئیس این واحد دانشگاهی با تاکید بر ضرورت تقویت روابط عمومی‌ها در واحدهای دانشگاهی، خاطر نشان کرد: باید با ساماندهی سایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم دستاوردهای این مجموعه بزرگ آموزشی را به همگان معرفی کنیم.

وی با بیان این که توانمندی‌های بسیاری در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد وجود دارد که به رویت همگان نرسیده است، اظهار داشت: می‌توان در مناسبت‌های مختلف از توانمندی‌های دانشجویان هنرمند دانشگاه به ویژه در حوزه روابط عمومی و رشته‌های هنری استفاده کرد.

آمار بازدید: 233 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image