ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه توزیع ناهار گرم در ایام تعطیل در خوابگاههای دانشگاه ایران (2 بهمن 92)

توزیع ناهار گرم در ایام تعطیل در خوابگاههای دانشگاه ایران (2 بهمن 92)

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران از برقراری توزیع ناهار گرم در روزهای جمعه و ایام تعطیل در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از پنجم بهمن ماه 92 خبر داد.




به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر فربد عبادی فرد آذر، با اعلام این خبر افزود: معاونت دانشجویی و فرهنگی در راستای توجه ویژه به دانشجویان ناهار گرم در روزهای جمعه و ایام تعطیل درخوابگاه ها را برقرار کرده است تا دانشجویانی که از خانواده دور هستند دغدغه تهیه غذا نداشته باشند و با آسودگی خاطر به تحصیل بپردازند.

وی افزود: توزیع ناهار گرم در روزهای جمعه و ایام تعطیل در خوابگاههای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از تاریخ 5 بهمن ماه آغاز می شود و دانشجویان می توانند ناهار و شام ایام تعطیل را طبق برنامه غذایی دانشگاه رزرو کنند. غذای وعده شام روزهای جمعه در زمان توزیع ناهار ارائه خواهد شد.

همچنین معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه طی اطلاعیه ای زمان و نحوه ثبت نام خوابگاه دانشجویان ورودی نیمسال دوم را اعلام کرد.

بر این اساس دانشجویان ورودی نیمسال دوم 1392 که متقاضی و واجد شرایط خوابگاه هستند می توانند جهت ثبت نام خوابگاه از تاریخ اول تا دهم بهمن ماه با مراجعه به سایت www.eskan.iums.ac.ir مراجعه و پس از مطالعه راهنمای ثبت نام اقدام به تکمیل فرم تقاضانامه کنند.

وضعیت اسکان متقاضیان 72ساعت بعد از اتمام مهلت ثبت نام درسایت مذکور قابل مشاهده خواهد بود.

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image