ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور حادثه در دانشگاه پیام نور ساری (2 بهمن 92)

حادثه در دانشگاه پیام نور ساری (2 بهمن 92)

داشجویان پیام نور ساری امروز شاهد کشمکش بین مسئولان دانشگاه و پرسنل شهرداری ساری بر سر پرداخت جریمه این دانشگاه به شهرداری ساری بودند.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، پیش از ظهر امروز تعدادی از پرسنل شهرداری ساری به بهانه تخلف دانشگاه پیام نور ساری در ساخت و ساز وارد محوطه دانشگاه شدند.

ورود پرسنل شهرداری ساری به دانشگاه که بدون هماهنگی با حراست دانشگاه پیام نور ساری انجام شد و همراه با ضرب و شتم و شکستن درب بود، باعث دلخوری برخی اساتید دانشگاه پیام نور ساری نیز شد.

دانشجویان و برخی از اساتید دانشگاه که در محوطه دانشگاه شاهد شکستن شدن قداست دانشگاه بودند، به این اقدام پرسنل کارکنان شهرداری ساری اعتراض کردند که ظاهرا اعتراض اساتید دانشگاه نیز کارگشا نبود و هر استاد دانشگاه و دانشجویی که نسبت به این وضع اعتراض داشت، مورد اهانت قرار گرفت.

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور مازندران درباره حضور پرسنل شهرداری ساری در دانشگاه پیام نور ساری بیان داشت: دانشگاه پیام نور ساری بابت عوارض مبلغ 2 میلیارد تومان به شهرداری ساری بدهکار است و امکان پرداخت این مبلغ به صورت یک‌جا وجود ندارد.

زین‌العابدین رحمانی ادامه داد: کارکنان شهرداری امروز با حضور در دانشگاه اقدام به شکستن درب دانشگاه و توهین به اساتید دانشگاه کردند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا حکم ورود به دانشگاه در اختیار پرسنل شهرداری ساری بود، گفت: پرسنل شهرداری حکم مستقیم نداشتند و به ما هم چیزی نشان ندادند.

اما یکی از خبرنگاران روزنامه محلی استان مازندران که از نزدیک شاهد این صحنه بود، بیان داشت: پرسنل شهرداری از زمان ورود به دانشگاه با توهین به استادان و برخی کارکنان و کارگران وارد دانشگاه شدند.

محمد تیموری خبرنگار روزنامه کایر مازندران که مشغول تصویربرداری از این صحنه بود، مورد ضرب و شتم پرسنل شهرداری ساری قرار گرفت.

آمار بازدید: 432 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image