ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات منصوب شد (1 بهمن 92)

رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات منصوب شد (1 بهمن 92)

عباسپور، رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات با صدور حکمی امیر مسعود رحمانی را بعنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه منصوب کرد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، طی حکمی از سوی علی عباسپور رئیس واحد علوم و تحقیقات، امیر مسعود رحمانی به عنوان رئیس دانشکده فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی معرفی و منصوب شد.

علی عباسپور در مراسم معارفه رئیس دانشکده فنی و مهندسی این واحد گفت: دانشکده فنی و مهندسی از اولین دانشکده‌هایی بوده است که در واحد علوم و تحقیقات فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان این مطلب که واحد علوم و تحقیقات با هدف کیفی سازی و ارتقاء سطح آموزشی و تحقیقاتی و تمرکز تحصیلات تکمیلی در دانشگاه راه اندازی شد، گفت: میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به بحث ارتقاء و گسترش تحصیلات تکمیلی توجه خاصی دارند و از اولین اقدامات وی آغاز به کار فعالیت پروژه‌های عمرانی واحد علوم و تحقیقات بود تا مشکلات این مجموعه دانشگاهی در بحث فضاهای آموزشی مرتفع شود.

عباسپور از بهره‌برداری از فضاهای آموزشی در ماه‌های آتی در واحد علوم و تحقیقات خبر داد و گفت: جذب اعضاء هیأت علمی نخبه جوان و متعهد از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام است.

رئیس واحد علوم و تحقیقات با اشاره به شعب این دانشگاه در سراسر کشور، افزود: ارتقاء سطح آموزشی و علمی- پژوهشی رشته‌های فنی مهندسی در واحدهای شهرستانی دانشگاه آزاد از دیرباز برعهده دانشکده و گروه‌های فنی و مهندسی واحد علوم و تحقیقات بوده است.

وی از روند جذب اعضاء هیأت علمی در 8 سال گذشته در این واحد دانشگاهی انتقاد کرد و گفت: در 10 سال گذشته کشور در زمینه نیروی انسانی متخصص و دکتری دچار مشکل بود اما در حال حاضر و با توجه به فعالیت دانشگاه‌ها در زمینه تحصیلات تکمیلی، انتظار می‌رود در جذب هیأت علمی مشکلی نداشته باشیم و تعداد این اعضاء هیأت علمی متناسب با دانشجویان باشد.

علی عباسپور در پایان به ارتباط مراکز تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات با سایر مراکز و دانشگاه‌های مطرح در سطح ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر درصدد هستیم تا با برقراری کلاس‌های آموزشی در روزهای پنجشنبه مشکل فضای آموزشی موجود در واحد علوم و تحقیقات را رفع کنیم.

آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image