ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی شرکت 936 نفر در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی (22 دی 92)

شرکت 936 نفر در آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی (22 دی 92)

مدیرکل اداره سنجش و پذیرش جامعة‌المصطفی گفت: مرحله هفتم آزمون کارشناسی و مرحله 29 کارشناسی ارشد دانش‌آموختگان غیرایرانی و مرحله هشتم کارشناسی ارشد طلاب ایرانی برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعه المصطفی العالمیه، حجت‌الاسلام علی رستگاری‌فرد گفت: برای نخستین بار آزمون جامع مرحله سوم کارشناسی ارشد دانشگاه مجازی، همزمان با آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد جامعة‌المصطفی در چهار حوزه امتحانی شهر مقدس قم، مشهد و کشورهای افغانستان و بوسنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه 936 نفر در این آزمون شرکت کردند، افزود: 729 نفر از این تعداد طلاب و دانش‌آموختگان غیر ایرانی و 207 نفر از شرکت‌کنندگان طلاب ایرانی بودند که 785 نفر از شرکت‌کنندگان برادران و 151 نفر از شرکت‌کنندگان از دانش‌آموختگان خواهر هستند.

مدیرکل اداره سنجش و پذیرش جامعة‌المصطفی تکنولوژی آموزش را تنها رشته آزمون مقطع کارشناسی عنوان کرد و ابراز داشت: آزمون کارشناسی ارشد جامعه المصطفی در 36 رشته تحصیلی برگزار شد.

وی بیان کرد: از جمله این رشته‌ها می‌توان به مواردی چون اصول و فقه اسلامی، فلسفه اسلامی، کلام اسلامی، مدیریت دولتی، حقوق خصوصی، فقه قضایی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، تاریخ تمدن اسلامی، مالیه و بانکداری اسلامی، علوم سیاسی، فقه و معارف اسلامی، اهل بیت(ع) شناسی، روانشناسی شخصیت، مطالعات اسلامی به سه زبان انگلیسی، عربی و فرانسه، ادبیات قرآنی، اخلاق اسلامی و... اشاره کرد.

آمار بازدید: 1611 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image