ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه سمنان 40 ساله شد (22 دی 92)

دانشگاه سمنان 40 ساله شد (22 دی 92)

مسوول برگزاری بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه سمنان از سهم 35 درصدی دانشجویان پسر و 65 درصدی دختران در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه سمنان، دکتر مسعود نصیری مسوول برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه سمنان در جمع خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این مراسم ایجاد کمیته فارغ التحصیلان، تقدیر از روسای سابق دانشگاه، مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه و بزرگداشت شهدای دانشگاه و... است.

نصیری افزود: این مراسم سه شنبه 24 دی ماه از ساعت 8:30 دقیقه صبح در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان با حضور دانشگاهیان و 130 نفر از فارغ التحصیلانی که سال 53 وارد دانشگاه شده بوده‌اند و با سخنرانی سید رضا اکرمی نماینده پیشین تهران، وکیلی استاندار و نماینده سمنان در مجلس، عبداللهی نماینده وزیر کشور و دکتر کواکبیان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه سمنان در اولین سال تأسیس 580 دانشجو در 5 رشته تحصیلی داشته است و هم اکنون تعداد دانشجویان آن از مرز 16 هزار و پانصد نفر و تعداد رشته‌های تحصیلی آن به 220 رشته رسیده است.

وی افزود: دانشگاه سمنان دارای 20 دانشکده است و 350 عضو هیئت علمی دائمی دارد.

نصیری گفت: 65 درصد دانشجویان این دانشگاه دختر و 35 درصد آنها پسر هستند، ضمن اینکه تعداد دانشجویان کاردانی و کارشناسی آن بالغ بر 12 هزار نفرند و 4 هزار و نهصد نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و 700 دانشجوی دکتری دارد.

نصیری با بیان اینکه مهندس عباس آرایان پور موسس این دانشگاه است، گفت: دانشگاه سمنان هم اکنون نوزدهمین دانشگاه برتر دولتی کشور است.

مسوول برگزاری مراسم چهلمین سال تأسیس دانشگاه سمنان افزود: تجلیل از برگزیدگان و موثرین دانشگاه، رونمایی از تمبر یاد بود چهلمین سال تأسیس، برگزاری انتخابات انجمن فارغ التحصیلان، افتتاح چند پروژه عمرانی، رونمایی از سند چشم انداز توسعه سمنان و... از دیگر برنامه‌های دانشگاه سمنان در جشن چهل سالگی این دانشگاه است.

آمار بازدید: 320 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image