ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس خصوصی ریاضی شهریور و مهر 96

دعوت به همکاری تدریس خصوصی ریاضی شهریور و مهر 96

دعوت به همکاری تدریس خصوصی ریاضی شهریور و مهر 96 - از علاقه مندان به تدریس ریاضی در شهریور96 و مهر96 دعوت به همکاری می گردد.

برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی ریاضی در تابستان و پائیز 96 به 17000 مدرس ثبت نامی در سایت ایران مدرس (همین سایت) بپیوندید.

اگر می خواهید از تدریس ریاضی در شهریور 96 درآمد بدست آورید .... اگر قصد دارید در مهر96 که مصادف با شروع سال تحصیلی جدید است و بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان و والدین آنها برای کلاسهای خصوصی اقدام می کنند از تدریس ریاضی درامد خوبی بدست آورید .... در هر صورت، با عضویت در ایران مدرس به عنوان بزرگترین سایت تدریس ایران و ثبت آگهی تدریس ریاضی به صورت رایگان و یا ویژه می توانید به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس ریاضی در ارتباط باشید و شاگرد جذب کنید. برای مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس اگهی تدریس ریاضی ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید.

ثبت آگهی تدریس ریاضی به نسبت جذب شاگرد از طریق آموزشگاهها بسیار به صرفه تر است. با ثبت تبلیغ تدریس ریاضی در ایران مدرس به صورت مستقیم و بدون واسطه شاگرد جذب خواهید کرد. در این حالت قیمت کلاسهای ریاضی را خودتان تعیین می کنید و لازم نیست هر جلسه 30 یا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاه یا موسسه تدریس خصوصی بدهید. ثبت اگهی تدریس ریاضی در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.

برای ثبت اگهی و تبلیغات تدریس ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کرده و وارد کنترل پنل شوید. پس از ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. در ایام امتحانات بازدید روزانه ایران مدرس به بیش از 28000 بازدید در روز هم می رسد. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی مهندسی، تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل، تدریس خصوصی ریاضیات گسسته، تدریس خصوصی هندسه، تدریس خصوصی محاسبات عددی، تدریس خصوصی حسابان و .... در گوگل سایت ایران مدرس را در صدر نتایج جستجو خواهید دید. بنابراین متقاضیان تدریس ریاضی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما در ایران مدرس هدایت می شوند.

(دعوت به همکاری تدریس خصوصی ریاضی شهریور و مهر 96)


آمار بازدید: 698 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image