ارتباط مستقیم با 30424 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس جذب مدرس تدریس خصوصی بهمن و اسفند 94 و سال 95 کل کشور

جذب مدرس تدریس خصوصی بهمن و اسفند 94 و سال 95 کل کشور

جذب مدرس تدریس خصوصی بهمن و اسفند 94 و سال 95 کل کشور - از علاقه مندان به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش خصوصی در بهمن و اسفند 94 و سال 95 در کل کشور دعوت به همکاری می گردد.


اگر می خواهید در بهمن 94 و اسفند 94 و سال 95 در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت کنید. سایت ایران مدرس معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است.

ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. یعنی کاربران با جستجوی عبارتهایی همچون تدریس خصوصی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی تافل، تدریس خصوصی آیلتس و .... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج گوگل مشاهده می کنند. بنابراین به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد.

سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. بنابراین، با درج آگهی تدریس خصوصی در این وب سایت در بهمن و اسفند 94 و سال 95، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.

در سایت ایران مدرس هزاران جزوه آموزشی، درسی و کنکوری، کتابهای درسی، تست کنکور و نمونه سوالات امتحانی و ... ثبت شده است. اگر آگهی خودتان را به صورت ویژه در ایران مدرس ثبت نمائید، در کنار این مطالب اموزشی هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد و این امر به جذب شاگرد شما کمک زیادی خواهد کرد.

بسیاری از مدرسانی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. آیا اگر با درج اگهی تدریس در ایران مدرس شاگرد جذب نمی کردند این کار را انجام می دادند؟ آیا آگهی تدریس خودشان را دوباره تمدید می نمودند؟!

ثبت آگهی تدریس خصوصی و جذب شاگرد به صورت مستقیم، به نسبت کار کردن با آموزشگاهها و راهکارهای دیگر جذب شاگرد مزایای فراوانی دارد.

آمار بازدید: 2063 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image