ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس دعوت به همکاری تدریس شهریور 94

دعوت به همکاری تدریس شهریور 94

از علاقه مندان به تدریس، تدریس خصوصی، آموزش در منزل، تدریس نیمه خصوصی و گروهی، دانشجویان، معلمان، دبیران و ... در تمامی مقاطع تحصیلی و در کل کشور در شهریور 94 دعوت به همکاری می گردد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی (زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی، حسابداری، کامپیوتر، دروس دانشگاهی و ...) در بالای همین صفحه بر روی فرم عضویت در سایت کلیک نموده و پس از تکمیل فرم و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خود را ثبت نمائید. ثبت آگهی تدریس در این وب سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خود را به صورت ویژه ثبت نمائید.



در وب سایت ایران مدرس تا شهریور 94 حدود 10500 مدرس ثبت نام کرده اند. این وب سایت بیشترین تعداد مدرسین را در بین سایتهای تدریس خصوصی دارد. با درج آگهی تدریس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس در ارتباط باشید. وب سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس در کل ایران است. این وب سایت برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی، آموزش خصوصی، مدرس خصوصی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد.



ایران مدرس بازدید روزانه بالایی دارد. بازدید این سایت در ایام معمول سال حدود 10000 بازدید در روز و در ایام امتحانات به 20000 بازدید در روز نیز می رسد. بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس و جذب شاگرد، وب سایت ایران مدرس است.


آمار بازدید: 2949 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image