ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی آخرین مهلت نام آزمون استخدامی دولتی سال 94

آخرین مهلت نام آزمون استخدامی دولتی سال 94

دوشنبه آخرین مهلت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی - داوطلبان اولین آزمون اسختدامی دستگاه های اجرایی کشور و همچنین مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای تا روز دوشنبه 17 فروردین ماه برای ثبت نام در این آزمون فرصت دارند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور امروز (شنبه) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای شرکت در آزمون عمومی و تخصصی آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای به کار گیری افراد واجد شرایط در هریک از دستگاه های اجرایی مذکور و به منظور استخدام پیمانی آنها در سال 1394 و همچنین سازمان آموزش فنی و حرفه ای درباره تبدیل وضع مربیان حق التدریس تا روز دوشنبه 17 فروردین ماه ادامه دارد.

ثبت نام برای شرکت در این آزمون از ساعت 15 روز دوشنبه 10 فروردین ماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است.

وی افزود: شرایط و ضوابط هریک از دستگاه های اجرایی پذیرنده در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی مربوط ، در روز دوشنبه 10 فروردین ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در روز جمعه اول خردادماه 1394 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

توکلی اظهار داشت: تا ساعت 8 صبح امروز (شنبه) 15 فروردین ماه تعداد 21 هزار و 550 داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 3 هزار و 800 داوطلب برای شرکت در آزمون سازمان آموزش فنی و حرفه ای و 17 هزار و 750 داوطلب برای شرکت در آزمون سایر دستگاه های اجرایی ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه در روز دوشنبه 17 فروردین ماه مهلت ثبت نام در این آزمون پایان می پذیرد لذا به تمامی داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند اکیدا توصیه می شود در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه آزمون و اطلاعیه منتشره در صورت واجد شرایط بودن، برای ثبت نام مطابق دستورالعمل های مربوط اقدام کنند.


آمار بازدید: 1721 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image