ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام آخرین اخبار از استخدام‌ 4 هزارنفری

آخرین اخبار از استخدام‌ 4 هزارنفری

تکلیف استخدام 4000 مربی فنی و حرفه‌ای مشخص شد

با تصویب آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای، بیش از 4000 مربی حق التدریسی فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت شده و تکلیف استخدام آنها مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی ربیعی - وزیر کار - با اعلام خبر تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی،گفت: هیأت وزیران در جلسه چهارشنبه ۱۰/۱۰/۹۳ که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی را به تصویب رساند.
وی افزود: در این تصویب‌نامه چگونگی تغییر وضعیت استخدامی به رسمی و پیمانی تعداد 4876 نفر از مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مشخص
ربیعی گفت: قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه علنی ۸/۵/۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود که در دولت یازدهم با جدیت پیگیری شد و پس از تهیه پیش نویس آیین نامه اجرای این قانون توسط کمیته‌های کارشناسی وزارتخانه برای تصویب هیأت دولت ارسال شد.
وی ادامه داد: آیین‌نامه مذکور پس از بررسی و تصویب در جلسات کمیته تخصصی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک به هیأت دولت ارسال و در نهایت به تصویب رسید.
به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،روند اجرای تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توسط این سازمان تدارک دیده شده و مرحله به مرحله پیش خواهد رفت.



استخدام‌ 4 هزارنفر قطعی شد
وزیر کار از تعین تکلیف بیش از 4 هزار مربی حق التدریسی فنی و حرفه ای خبر داد و گفت: آئین نامه اجرایی تبدیل وضعیت مربیان، تصویب شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علی ربیعی با اعلام اینکه آئین‌ نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای تصویب شد گفت: بیش از 4 هزار مربی حق التدریس فنی و حرفه ای تبدیل وضعیت می شوند.
وزیر کار بیان داشت: هیأت وزیران در جلسه چهارشنبه مورخ 93.10.10 که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شد، آئین‌ نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی را به تصویب رساند.
وی بیان داشت: در این تصویب‌نامه چگونگی تغییر وضعیت استخدامی به رسمی و پیمانی تعداد 4 هزار 876 نفر از مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تعیین شده است.
ربیعی افزود: قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جلسه علنی مورخ 91.05.08 مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود که در دولت یازدهم با جدیت پیگیری شد و پس از تهیه پیش نویس آئین نامه اجرای این قانون توسط کمیته های کارشناسی وزارتخانه برای تصویب هیأت دولت ارسال شد.
وزیر کار بیان داشت: آئین نامه قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور پس از بررسی و تصویب در جلسات کمیته تخصصی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک دولت به هیأت دولت ارسال شد که امروز شاهد تصویب آن بودیم.
وی افزود: روند اجرای تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور توسط این سازمان تدارک دیده می‌شود و به صورت مرحله به مرحله صورت می‌گیرد.

آمار بازدید: 848 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image