ارتباط مستقیم با 30618 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام مهمترین اخبار استخدامی دی 93

مهمترین اخبار استخدامی دی 93

نام نويسي 7 هزار نفر در آزمون هاي بازار سرمايه

اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار ازنام نویسی 6 هزار و 807 نفر در بیست و چهارمین دوره آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا) ، آزمون اصول بازار سرمایه با نام نویسی 4440 نفر، در صدر متقاضیان شرکت در بیست و سومین دوره آزمون‌ها قرار دارد و آزمون های معامله گری بازار سرمایه با 1675 و تحلیگری بازار سرمایه با 692 نفر در رتبه های بعدی ایستادند.
شرکت کنندگان امروز و فردا فرصت ویرایش اطلاعات فردی و حتی تغییر حوزه امتحانی خود را دارند.
در این دوره، آزمون‌های اصول بازار سرمایه، تحلیل‌گری بازار سرمایه و معامله‌گری بازار سرمایه به صورت هم زمان در تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، ساری، یزد و کرمانشاه برگزار می‌شود.
دوره بیست و چهارم آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه، روز جمعه اول اسفند برگزار می شود.




ثبت نام اینترنتی آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش آغاز شد
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری خبر داد و گفت: ثبت نام از ساعت 8 صبح روز سیزدهم دیماه آغاز و تا ساعت 24 هیجدهم این ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند، این آزمون را هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های مذکور در سال 93 دانست و افزود: آزمون روز نهم بهمن ماه برگزار می شود.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، درباره حوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) گفت: داوطلبان می توانند از روز 13 تا 18 دی ماه با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir و خرید کارت اعتباری، در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.
وی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت نیز اظهار داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها(صنایع دستی، فرش و نان و غله)باید پس از ثبت نام در آزمون، از روز 16 تا 18 بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، یا مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
به گفته پرند، داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی، براساس برنامه زمانبندی ادارات سنجش استان ها، برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه کنند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت گفت: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026و یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس بگیرند.




سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت اردیبهشت 94 برگزار می شود
مدیر کل دفتر آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در نیمه دوم اردیبهشت سال 94 خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حجت الاسلام علی پروانه درباره رشته های این مسابقه گفت: رشته مفاهیم قرآن و نهج البلاغه شامل آزمون های مفاهیم سطح مقدماتی(1 و2) و تکمیلی است که منبع سوالات نیز از کتاب آموزش مفاهیم تالیف مسعود وکیل خواهد بود که جلدهای اول تا سوم ویژه مقدماتی یک و جلدهای چهارم تا ششم برای مقدماتی 2 در نظر گرفته شده است.
وی افزود: منبع سوالات در مفاهیم سطح تکمیلی نیز جلدهای 7 تا 9 کتاب آموزش مفاهیم تالیف مسعود وکیل است.
پروانه اضافه کرد: داوطلبان برای آزمون مفاهیم سطح مقدماتی(کد1002) باید کتاب آموزش مفاهیم (جلدهای اول تا سوم) تالیف اساتید محدث،علامی و صفارهرندی و برای شرکت در آزمون مفاهیم سطح تکمیلی (1009) مصحف ویژه آموزش ترجمه و مفاهیم با توضیح اساتید محدث،علامی و صفارهرندی را مطالعه کنند.
وی همچنین گفت: منابع آزمون مفاهیم سطح مقدماتی(1011) شامل جلدهای اول تا سوم کتاب فهم زبان قرآن و منابع آزمون تدبر در قرآن (کد4001) نیز کتاب آموزش تدبر در قرآن (جزء 30) تالیف علی صبوحی خواهد بود و علاقه مندان برای شرکت در آزمون مفاهیم نهج البلاغه بایستی جلدهای اول و دوم درسنامه نهج البلاغه را مطالعه کنند.
وی درباره آزمون های رته حفظ قرآن گفت: داوطلبان در آزمون های حفظ جزء یک و30 قرآن کریم و همچنین حفظ 3، 5، 10، 15، و 20 جزء اول قرآن و کل قرآن کریم باید مصحف شریف با شرح واژگان ابوالفضل بهرامپور را مطالعه کنند و برای شرکت در آزمون حفظ موضوعی قرآن کریم بایستی با درسنامه حفظ موضوعی آیات آشنایی داشته باشند.
پروانه ضمن تشکر از همکاری ادارات کل استان ها در برگزاری موفق دوازدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، افزود: تمامی مطالبات استان ها برای برگزاری آزمون مهرماه 93 طبق دستورالعمل مربوطه محاسبه و به حساب موسسه معین آن استان واریز شده که جزئیات مبالغ آن قبلاً ارسال شده است.
بانوی گیلانی تنها استاد حفظ سال 1393
«سیده زینب تقوی پور» بانوی گیلانی پس از احراز عنوان حافظ ممتاز دز سال 1392، امسال توانست از میان چهار متقاضی به تنهایی عنوان استاد حفظ قرآن کریم را از آن خود کند.
به گزارش سازمان دارالقرآن الکریم این حافظ گیلانی که سال گذشته موفق به دریافت مدرک درجه دو حفظ قرآن کریم و عنوان «حافظ ممتاز» قرآن از دبیرخانه اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شده بود؛ امسال توانست با احراز مدرک درجه یک از میان چهار متقاضی دیگر، به تنهایی عنوان «استاد حفظ» قرآن کریم را به خود اختصاص دهد.
در این مرحله از هشتمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم علاوه بر وی «محمد مقدسی اقدم» از استان اردبیل، «سیدحمزه رودباری» از استان تهران و زهرا عساکره متقاضی احراز استادی حفظ قرآن کریم بودند.
تقوی پور همچنین دارای گواهینامه داوری در رشته های «حُسن حفظ»، «وقف و ابتدا» و «صوت و لحن» از سازمان دارالقرآن الکریم است.




آخرین مهلت ثبت نام آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان در قم ۱۸ دی است
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم آخرین مهلت ثبت نام در آزمون سنجش مهارت صنعت ساختمان را ۱۸ دی اعلام کرد.
احمد عطارنیا در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: ثبت نام اینترنتی هفتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... آغاز شده است.
وی گفت:‌ ثبت نام در این آزمون از ساعت هشت صبح ۱۳ دی ماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ تاریخ ۱۸ دی ماه نیز ادامه دارد.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم عنوان کرد: آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌ها در تاریخ ۹ بهمن ماه برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان برای ثبت نام می‌توانند به سایت مربوطه مراجعه و پس از دریافت کارت اعتباری در حرفه مورد نظر خود ثبت نام کنند.
عطارنیا گفت:‌ آزمون هر رشته دارای ۲ مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش صنعت ساختمان و تفاهم نامه‌ها باید پس از ثبت نام در آزمون در تاریخ ۶ بهمن‌ تا هشتم بهمن‌ماه با مراجعه به سامانه، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.
وی عنوان کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای شرکت در آزمون های عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.




استخدام نیروها در استان بوشهر بر اساس رعایت قانون گزینش است
مدیر هسته گزینش استانداری بوشهر گفت: استخدام نیروها در استان بوشهر بر اساس رعایت قانون گزینش است.
به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن دهاز بعد از ظهر دوشنبه در نشست هسته گزینش دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با امام جمعه بوشهر با تبریک میلاد پیامبرعظیم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) اظهار داشت: موضوع گزینش از ابتدای آفرینش انسان تا کنون مطرح بوده که انتخاب حضرت محمد مصطفی(ص) به عنوان پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) به عنوان گزینش الهی نشان از جایگاه مهم گزینش است.
اینکه هسته‌های گزینش نقش مهم و تاثیرگذاری در انتخاب نیروهای مورد نظر دارند تصریح کرد: اعتماد به نظام ولایت مطلقه فقیه مهم‌ترین موضوع و محور حوزه هسته گزینش در انتخاب افراد مختلف برای پذیرش است.
مدیرهسته گزینش استانداری بوشهر با بیان اینکه مردم کشورمان در صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام اسلامی حضور دارند گفت: مردم ایران به ویژه جوانان در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که حرف نخست در جامعه می‌زنند و نشان از بصیرت آنان است.
دهاز با بیان اینکه گزینش از ابتدای عالم خلقت وجود داشته است افزود: معیار و مبنای هسته گزینش و خطوط قرمز نظام، ولایت فقیه است که این مهم در اولویت هسته گزینش است.
وی، نیروی انسانی با تقوا را یکی از مهم‌ترین عوامل سلامت اداری دانست و گفت: فعالیت حساس هسته‌های گزینش در انتخاب نیروهای کار آمد و اصلح تعیین کننده است.
مدیرهسته گزینش استانداری بوشهر با اشاره به رسالت و خط مشی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: در نظام اداری انقلاب اسلامی باید صالحان و افراد با لیاقت خدمت کنند، فعالان هسته گزینش در تحقق این مهم نقش مهمی دارند.
دهاز برقراری عدالت در جذب نیروهای متعهد، معتقد و متخصص در هر سازمان را وظیفه خطیر هسته گزینش برشمرد و افزود: استخدام نیروها بر اساس رعایت قانون گزینش است که این خود نقش مهم این هسته نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: نیروهایی که در دستگاه‌های مدیریتی مشغول به کار می‌شوند ضمن اینکه باید متدین، متقی و با انگیزه باشند لازم است از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشند تا در جهت تحقق برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با سربلندی فعالیت کنند.




وضعیت حال افراد باید در گزینش‌های استخدامی‌ها ملاک قرار گیرد
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: وضعیت حال افراد باید در گزینش‌های برای استخدامی‌های افراد ملاک عمل قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود دلپسند ظهر امروز در گردهمایی گزینش‌گران دستگاه‌های خراسان شمالی اظهار کرد: نباید در گزینش‌ها سلیقه افراد دخالت داده شود و در این زمینه صرفاً بر اساس قانون عمل شود.
وی با بیان اینکه کار گزینش و گزینش گری در نظام اسلامی و نظام اداری از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: گزینش برای جذب نیروها در دستگاه‌ها امری طبیعی بوده تا بهترین افراد برای خدمت رسانی در دستگاه‌ها انتخاب شوند.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گزینش را مطابق با شرع و قوانین دانست و گفت: به‌گزینی و انتخاب افراد شایسته برای خدمت گزاری در دستگاه‌ها یک اصل اجتناب ناپذیر است.
وی با تاکید بر اینکه گزینش در شرایط کنونی نسبت به گذشته سخت‌تر شده است افزود: به طور حتم شناخت افراد در یک محیط کوچک راحت‌تر از محیط بزرگ‌تر بوده و در سال‌های اخیر با افزایش جمعیت و خانوارها گزینش افراد نسبت به قبل با دشواری‌هایی در این زمینه همراه است.
دلپسند با یادآوری اینکه باید انتخاب اصلح در گزینش افراد به منظور خدمت‌رسانی در ادارات رقم بخورد بیان داشت: نباید در مسئله گزینش منافع و سلیقه‌های شخصی دخالت داده شود.
وی ادامه داد: باید بسترهای شناختی و اطلاعاتی از افراد گسترش یافته تا در مواقع لزوم از این ظرفیت استفاده شود.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: اگر دقت لازم را در گزینش و انتخاب افراد در ابعاد تعهد و اخلاق برای دستگاه‌ها نداشته باشیم و افراد پاک دست را انتخاب نکنیم، بی‌گمان نیروی انسانی مناسب برای خدمت‌گزاری و پیشبرد برنامه‌ها نصیبمان نخواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه به گزینش باید به عنوان یک فیلتر و صافی برای انتخاب بهترین نیروها به منظور خدمت در دستگاه‌ها اجرایی توجه ویژه‌ای شود تصریح کرد: البته باید گزینش‌گران خود دارای ویژگی‌ها و صلاحیت‌های بالا بوده تا این وظیفه مهم گزینش‌گری را ایفا کنند.
دلپسند گفت: گزینش‌گران باید افراد متعهدی بوده و به مسائل روز آشنا باشند و نیازهای خود در عرصه گزینش‌گری را بر اساس روز ارتقا دهند.
وی رازداری و امانت‌داری را از ویژگی‌های مهم گزینش‌گران خواند و افزود: همواره باید از دخالت دادن سلایق، دیدگاه‌های خاص پرهیز و کار را برای رضا خدا انجام داد و تنها بهترین نیروها باید جذب دستگاه‌ها شوند.
معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: گزینش‌گران حتماً باید نسبت به قوانین و مقررات آشنایی و اشرافیت داشته باشند.
به گزارش فارس، ر این مراسم از شماری از گزینش گران دستگاه‌های قضایی و اداری استان خراسان‌شمالی تجلیل به عمل آمد.
گردهمایی گزینش‌گران دستگاه‌های خراسان‌شمالی در سالن اجتماعات اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی برگزار شد.





زمان برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری مشخص شد
آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 93، سوم بهمن ماه برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از 25 دی ماه با مراجعه به سایت مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه به آدرس www.23055.ir می‌توانند نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.




زمان دریافت کارت آزمون استخدامی پست بانک
زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی پست بانک بین روزهای 16 تا 18 دی ماه در سایت این بانک قابل مشاهده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متقاضیان می‌توانند برای دریافت کارت آزمون و اطلاع از زمان برگزاری به سایت پست بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه کنند.
آزمون راس ساعت ۹ روز جمعه 19 دی‌ماه برگزار می‌شود.
محل برگزاری آزمون نیز از طریق سایت پست بانک اعلام می‌شود.
همراه داشتن مدرک شناسائی عکس دار معتبر (کارت ملی/شناسنامه) و کارت ورود به جلسه آزمون در روز برگزاری آزمون الزامی است.
به گزارش ایسنا، پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی ، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب کند.
دارا بودن مدرک تحصیلی (فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس) با حداقل معدل 14 از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از شروط ثبت نام است.
رده‌های شغلی مورد نیاز کارشناس حقوقی، کاربر رایانه و متصدی امور بانکی ریالی و ارزی می‌باشد و عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل؛ زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون‌ حقوق، تجارت حقوقی، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و متون فقه، رده شغلی متصدی امور بانکی ارزی شامل زبان انگلیسی(بازرگانی) و رده شغلی کاربر رایانه شامل کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه است.
ثبت نام در آزمون استخدامی پست بانک تا تاریخ 12 دی ماه انجام شده و متقاضیان در فرصت در نظر گرفته شده ثبت نام کردند.




نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف یک ماه آینده اعلام می‌شود
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
"احمد تویسرکانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود 15 هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی 1200 نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در 28 شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
لازم به ذکر است از1200 نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.



بانک رسالت استخدام می‌کند
بانک قرض الحسنه رسالت در استان‌های تهران و قزوین، بانکدار و نیروی خدماتی استخدام می‌کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این بانک برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد بومی و مقیم در استانهای تهران و قزوین و صرفاً از آقایان واجد شرایط پس از مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت به همکاری کرده است.
متقاضیان تا 14 دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت بانک رسالت به نشانی www.Rqbank.ir قسمت «دعوت به همکاری» مراجعه کنند.
دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های علوم بانکی، حسابداری، مدیریت(دولتی، بازرگانی و مالی) علوم اقتصادی(نظری، بازرگانی و پول و بانکداری) آمار، کامپیوتر(نرم افزار) ریاضی(کاربردی و علوم کامپیوتر) جهت بکارگیری متصدی امور بانکی، دارا بودن حداقل معدل 14، حداکثر سن 28 سال تمام (متولدین سال1365 به بعد)، تسلط به مهارت هایICDL از شروط استخدام بانکدار (متصدی اموربانکی) است.
شرایط جذب نیروی خدمات/تحصیلدار نیز بدین شرح است: دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی دررشته های حسابداری،کامپیوتر، مدیریت و اقتصاد،ریاضی، دارا بودن حداقل معدل 14، دارا بودن موتورسیکلت و گواهینامه موتورسیکلت، حداکثرسن 26 سال تمام(متولدین سال 1367 به بعد).




نمی‌توان استخدام‌های تقلبی دولت سابق را لغو کرد
دستیار جوان حسن روحانی با اشاره به اشتغال غیرقانونی 400 هزار نفر در دولت سابق گفت: در دوره فعالیت دولت سابق، افرادی با مدرک تقلبی سر کار آمدند و توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند که اکنون دولت یازدهم نمی‌تواند قرارداد‌های آنها را لغو کند.
سعید الله بداشتی در گفت‌وگو با «اقتصادنیوز» در رابطه با اشتباهات اقتصادی دولت‌های نهم و دهم گفت: هر عقل سلیمی به این نتیجه می‌رسد که یکی از خیانت‌های دولت‌های نهم و دهم در کنار سایر خیانت‌هایش این بود که در سال‌های پایانی عمر خود ۴۰۰ هزار اشتغال غیرقانونی در دولت ایجاد کرد.
دستیار جوان حسن روحانی ادامه داد: در دولت‌های نهم و دهم بسیاری از اشخاص دیپلم غیرقانونی داشتند اما با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا در اداره راه می‌رفتند و حقوق می‌گرفتند. یعنی نه مأموریت مشخصی داشتند و نه کار مشخصی، بلکه فقط بار مالی برای دولت داشته و دارند.
عضو شاخه جوانان مجمع نیروهای خط امام (ره) افزود: در دولت گذشته خیلی از افراد با مدرک تقلبی سر کار آمدند و حتی بسیاری از افراد با لینک و رابطه توانستند در ادارات دولتی استخدام شوند.
وی افزود: بیش از 30 سال است که قرار شده ما سازمانی برای استخدام داشته باشیم. قرار ما این بود که دولت کوچک بشود اما در دولت‌های نهم و دهم همه موارد برعکس شدند.
الله‌بداشتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر دولت یازدهم با مشکل استخدامی مواجه است، آن هم به علت سیاست‌های غلط دوران احمدی‌نژاد. یعنی قرارداد‌ها به گونه‌ای است که نمی‌شود آنها را لغو کرد.
وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم شرایط را به گونه‌ای مهیا کنیم که برای جوانان اشتغال‌زایی شود و دیگر شاهد رابطه‌ها و پارتی‌بازی برای شغل نباشیم.




حل مشکل قبول‌شدگان آزمون استخدامی استانداری همدان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس از حل مشکل استخدام 800 نفر از متقاضیان جویای کار که با وجود طی مراحل قانونی، مدت‌ها در استانداری متوقف مانده‌ بود، خبر داد و گفت: حل مشکل استخدامی‌های کشور در قانون بودجه 94 دیده شده است.
ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: دو سال پیش آزمونی در استانداری همدان با هدف استخدام افراد صورت گرفت که با وجود طی مراحل قانونی هنوز در این زمینه شاهد انجام کاری نیستیم.
وی با بیان اینکه 800 نفر در این آزمون استخدامی شرکت کرده بودند، گفت: تعداد 200 نفر از این متقاضیان فرزندان شاهد بودند و بقیه نیز از دیگر اقشار جامعه هستند که باید فکری به حال تعیین تکلیف آنها می‌شد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تسریع در استخدام این افراد در وزارت کشور و همچنین مجلس ادامه داد: استانداری همدان نیز در این راستا پیگیری‌‌های لازم را برای به نتیجه رسیدن موضوع کرد.
به گفته وی در بودجه سال 94 مبلغ 370 میلیارد تومان برای استخدام تمام کسانی که در کشور مراحل استخدامی خود را طی کرده بودند، اما به خاطر مشکل اعتباری وضعیت آنها تعیین تکلیف نشده بود، در نظر گرفته شده است.
کارخانه‌ای تأکید کرد: با این اوصاف این افراد از سال آینده مشغول به کار خواهند شد که مشکل استخدامی‌های استان همدان نیز از این رهگذر حل می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در قانون بودجه امسال از اعتبارات هدفمند کردن یارانه‌ها مبلغ 1000 میلیارد تومان به عنوان کمک به اشتغال جوانان فارغ‌التحصیل دانشگاهی اختصاص یافته، این مبلغ را ناکافی دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: باید پیشنهادات لازم در بودجه اتخاذ شود تا به میزان اشتغالزایی در کشور توجه بیشتری صورت گیرد.
وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه در بررسی بودجه در مجلس باید به این امر توجه لازم شود، گفت: در این رابطه با بودجه و همچنین افزایش اشتغال در کشور پیشنهاداتی را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم کرد.




بانک شهر در شهر تهران استخدام می‌کند.
بانک شهر در شهر تهران استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار بانک شهر از بین متقاضیان آقای فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد حسابداری از طریق مصاحبه عمومی و تخصصی دعوت به همکاری می‌کند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه10 بازارکار شماره 898 مورخه 13 دی ماه 93 مراجعه کنند.




فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني برخی ازاستان‌‌ها منتشر شد
فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني استان‌‌های تهران، زاهدان و شهر کلات منتشر شد.
به گزارش خبرنگار بازاركار، سازمان نظام پزشكي به منظور رفع نياز مراكز درماني و ايجاد اشتغال اعضاي سازمان اقدام به جمع‌آوري نيازهاي مراكز درماني به كادر پزشكي و درماني در 31 استان كشور نموده است.
بر اين اساس، متقاضياني كه مايل به اشتغال در يكي از مراكز درماني مي‌باشند علاوه بر امكان مستقيم با اين مراكز در صورت تمايل به دريافت معرفي‌نامه مي‌توانند با سازمان تماس حاصل نمايند.
نشريه بازاركار در صفحه 10شماره 898خود مورخ 13 دی ماه فرصت‌هاي شغلي كادر پزشكي و درماني استان‌‌های تهران، زاهدان و شهر کلات را درج نموده است.
ساير فرصت‌هاي شغلي ديگر استان‌ها در شماره‌هاي بعدي نشريه بازاركار درج مي‌شود.



جذب نیرو دردانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی ادامه دارد
جذب نیرو دردانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی تا 15 دی ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرنگار بازارکار، این دانشگاه نیروهای مورد نیازخود را در رشته های شغلی پرستار وبهیار ازطریق مصاحبه وگزینش به صورت شرکتی استخدام می‌کند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه 5 بازارکار شماره 898 مورخه 13 دی ماه 93 مراجعه کنند.



نیروی زمینی ارتش استخدام می‌کند
نیروی زمینی ارتش در مقطع افسری استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار،نیروی زمینی ارتش در مقطع افسری به صورت نظامی پنج ساله استخدام می‌کند.
فارغ‌التحصیلان مقطع لیسانس رشته‌های بهداشت عمومی، بهداشت محیط، تغذیه ،علوم و صنایع غذایی؛ دکتری دامپزشکی و فارغ‌التحصیلان مقطع کاردانی فوریت‌های پزشکی و بهداشت کار دهان و دندان می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه 14 بازارکار شماره 898 مورخه 13 دی ماه 93 مراجعه کنند.




شرکت پرداخت الکترونیک بانک سامان در شهرهای مختلف استخدام می‌کند.
شرکت پرداخت الکترونیک بانک سامان در شهرهای مختلف استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار،شرکت پرداخت الکترونیک بانک سامان نیروی مورد نیازش را در مقطع دیپلم و بالاتر در رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع، آمار، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برق، الکترونیک، حسابداری استخدام می‌کند.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به صفحه 3 بازارکار شماره 898 مراجعه کنند.




بیمه سامان دعوت به همکاری می‌کند.
در استان‌های مختلف بیمه سامان دعوت به همکاری می‌کند.
به گزارش خبرنگار بازارکار،بیمه سامان در استان‌های تهران، قزوین، اردبیل، گیلان، مازندران و خوزستان دعوت به همکاری می‌کند.
این استخدام از میان خانم‌ها و آقایان واجد شرایط در زمینه کارشناسی فروش رسمی بیمه‌های عمر و تشکیل سرمایه انجام می‌شود.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکملی به صفحه 15 شماره 898 بازارکار مراجعه کنند.

آمار بازدید: 806 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image