ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام سایر استخدام استخدام پست بانک و هایپر استار

استخدام پست بانک و هایپر استار

پست بانک استخدام می‌کند


پست بانک ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در رده‌های شغلی کارشناس حقوقی، متصدی امور بانکی (ارزی) و کاربر رایانه، دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داوطلبان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر از 24 آذرماه تا 12 دی‌ماه فرصت دارند به وب سایت پست بانک به آدرس www.postbank.ir مراجعه کنند.

آزمون راس ساعت ۹ روز جمعه مورخ ۱۳۹۳/۱۰/۱۹ برگزار میشود و محل برگزاری آزمون از طریق سایت پست بانک به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

پست بانک ایران در نظر دارد به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی خود تعدادی داوطلب واجد شرایط را با مدارک تحصیلی فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی جذب کند.

دارا بودن مدرک تحصیلی (فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس) با حداقل معدل 14 از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مورد تائید وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری از شروط ثبت نام است.

عناوین آزمون عمومی برای تمامی رده‌های شغلی شامل زبان انگلیسی، معارف اسلامی و ریاضی، کامپیوتر و هوش و استعداد تحصیلی و آزمون اختصاصی برای رده شغلی کارشناس حقوقی شامل متون‌ حقوق، تجارت حقوقی، حقوق مدنی، آئین دادرسی مدنی و متون فقه، رده شغلی متصدی امور بانکی ارزی شامل زبان انگلیسی(بازرگانی) و رده شغلی کاربر رایانه شامل کامپیوتر با گرایش‌های نرم‌افزار، سخت‌افزار و شبکه است.
------------------------------------------------------


هایپر استار مدیر استخدام می‌کند

شرکت هایپر مارکت‌های ماف پارس (هایپر استار) برای تقویت مدیریت فروشگاهی خود در فروشگاه تهران از داوطلبان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این شرکت در کد شغل‌های مورد نظر زیر نیرو می پذیرد:

1-مدیر کارآموز بخش فرآورده‌های نانی: آشنا به تهیه نان و شیرینی

2-مدیر کارآموز بخش فرآورده‌های گوشتی:‌آشنا با فرآورده‌های گوشتی و قصابی

3-مدیر کارآموز بخش تهیه غذای گرم: آشنا با طبخ انواع غذا

4-مدیر کارآموز بخش میوه و سبزی: آشنا با صیفی و سبزیجات

5-مدیر کارآموز بخش فرآورده‌های دریایی: آشنا با آبزیان خوراکی

متقاضیان می‌توانند مشخصات و سوابق خود را با ذکر کد شغل مورد نظر در موضوع ایمیل حداکثر تا 25 آذر ماه به پست الکترونیکی recruitment-IRN@mafpars.com ارسال کنند یا از طریق وب سایت این شرکت و تکمیل فرم درخواست آمادگی خود را برای همکاری اعلام کنند.

افراد منتخب پس از گذراندن شش ماه دوره آموزش رایگان ضمن خدمت و پس از ارزیابی نهایی به عنوان مسوول بخش مربوطه منصوب خواهند شد.افراد آشنا به زبان انگلیسی و سابقه کار مرتبط از ارجحیت برخوردارند.

افراد بدون سابقه نیز پذیرش می شوند و نیز تمامی داوطلبان باید آمادگی فعالیت در هر یک از سه شهر تهران، اصفهان و شیراز را دارا باشند.

آمار بازدید: 1106 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image