ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام سایر استخدام گواهینامه هوشمند و الکترونیکی صنعت ساختمان

گواهینامه هوشمند و الکترونیکی صنعت ساختمان

صدور بیش از 150 هزار گواهینامه هوشمند و الکترونیکی صنعت ساختمان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از صدور بیش از 150 هزار گواهینامه هوشمند و الکترونیکی صنعت ساختمان در استان تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، حمیدرضا خانپور در پاسخ به «کاظم احمدیان» فعال حقوق صنفی کارگران ساختمانی در خصوص تعلل در صدور گواهینامه های هوشمند و الکترونیکی مهارت اذعان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران به عنوان قطب مهارت آموزی و وابسته به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور متولی آموزشهای فنی و حرفه ای کوتاه مدت می‌باشد و با توجه به موقعیت جغرافیایی، ‌صنعتی و ساختمانی خاص استان تهران، این اداره کل بیرقدار آموزشهای مهارتی صنعت ساختمان در کشور از لحاظ عملکردی می‌باشد. با اهمیت به این موضوع و به منظور ساماندهی، تجمیع و هم افزائی نیروی کار در حوزه صنعت ساختمان و به استناد ماده ۳ آیین نامه صدور پروانه مهارت فنی برای کارگرانی که در آزمون‌ها موفق شده‌اند، پروانه مهارت فنی‌ـ ساختمانی درجه ۱، ۲و ۳صادر می‌نماید. در همین راستا و با توجه به صرفه جویی در چاپ گواهینامه‌های مهارت و در راستای اقتصاد مقاومتی مدارک قبلی سازمان با مزیت‌های خاص خود که زمانبر، هزینه بر بوده جای خود را به صدور کارتهای هوشمند الکترونیکی داده است.
مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان تهران خبر داد: از سال گذشته تا اواخر مهر ماه سال جاري تعداد 150هزار و 44 عدد كارت هوشمند مهارت براي متقاضيان اين استان صادر و آماده تحويل شده است و متقاضيان براي تحويل كارت خود ميتوانند به حوزه هاي ثبت نام و درخواست سنجش مهارت مربوطه مراجعه كنند.
وی صدور کارت‌های هوشمند را جایگزین مناسب گواهینامه های سنتی عنوان نمود و اظهار داشت: صدور گواهینامه های مهارت فنی و حرفه ای جهت افزایش ضریب امنیت اجرا شده و به صورت بین المللی بر اساس کد شناسه و کد ملی مهارت آموز تا 20 گواهینامه در آن ثبت می شود.
خانپور به نحوه استعلام گواهينامه هاي مهارت از طريق اين كارت هوشمند اشاره كرد و گفت: اين كارت هوشمند به سيستم جامع پورتال سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به نشاني http://azmoon.portaltvto.com متصل است و استعلام آن درصورت نياز از سوي نهادها و سازمانها بدون نياز به مكاتبات اداري و كاغذي به صورت آن لاين و آفلاين با وارد كردن كد شناسايي كه بر روي كارت درج شده در سامانه مذكور قابل انجام است.
لازم به توضیح است این جوابیه بر اساس ماده ۲۳ قانون مطبوعات صادر شده است.

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image