ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام سایر استخدام اخبار استخدامی روزنامه بازارکار 10 آبان 93

اخبار استخدامی روزنامه بازارکار 10 آبان 93

فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني استان تهران والبرز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بازاركار، سازمان نظام پزشكي به منظور رفع نياز مراكز درماني و ايجاد اشتغال اعضاي سازمان اقدام به جمع‌آوري نيازهاي مراكز درماني به كادر پزشكي و درماني در 31 استان كشور نموده است.
بر اين اساس، متقاضياني كه مايل به اشتغال در يكي از مراكز درماني مي‌باشند علاوه بر امكان مستقيم با اين مراكز در صورت تمايل به دريافت معرفي‌نامه مي‌توانند با سازمان تماس حاصل نمايند.
نشريه بازاركار در صفحه 5 شماره 883خود مورخ 10 آبان ماه فرصت‌هاي شغلي كادر پزشكي و درماني استان تهران والبرز را درج نموده است.
ساير فرصت‌هاي شغلي ديگر استان‌ها در شماره‌هاي بعدي نشريه بازاركار درج مي‌شود.



۴۰۰نفر به‌زودی در آتش‌نشانی استخدام می‌شوند
معاون منابع انسانی شهرداری تهران اعلام کرد: با توجه به تاسیس ۵ ایستگاه جدید آتش‌نشانی و نیاز به توسعه ایستگاه‌ها، مجوز جذب ۴۰۰نفر در آتش‌نشانی صادر شده که به‌زودی آگهی آن در روزنامه‌ها اعلام می‌شود.
محمدعلي دارياني با اعلام خبر فوق و با ابراز خرسندي از به نتيجه رساندن موضوع فوق العاده كار سخت و زيان آور نيروهاي آتش‌نشاني گفت: اگر اعتبارات در سال‌جاري تأمين شود اين رقم به حقوق نيروها و بازنشسته‌ها اضافه مي‌شود و در غير اين صورت با تأمين بودجه در سال آينده اين فوق العاده به نيروها تعلق مي‌گيرد.
معاون منابع انساني شهرداري تهران درخصوص وضعيت جذب نيروها نيز اظهاركرد: در شهرداري تهران برنامه جذب نيروي جديد نداريم و اين در حالي است كه هيچ‌گونه برنامه‌اي براي تعديل نيروها نيز وجود ندارد.
وي خاطرنشان كرد: كليه نيروهاي قراردادي و رسمي تابع قوانين و مقررات كار و استخدام شهرداري تهران بيمه هستند و تمام تسهيلات قانوني براي آنها اجرا مي‌شود.

آمار بازدید: 937 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image