ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی جوانان جویای کار طبس در انتظار پاسخ ماراتن استخدامی راه‌آهن

جوانان جویای کار طبس در انتظار پاسخ ماراتن استخدامی راه‌آهن

آزمون استخدامی اداره کل راه‌آهن شرق در طبس در حالی برگزار شد که جوانان جویای نام طبسی باز هم در یک ماراتن استخدامی شرکت کردند که درصد استخدامی آنان یک به هزار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آزمون استخدامی اداره کل راه‌آهن شرق در طبس در حالی برگزار شد که جوانان جویای نام طبسی باز هم در یک ماراتن استخدامی شرکت کردند که درصد استخدامی آنان یک به هزار است.
این ماراتن در ساختمان جدید و قدیم دانشگاه پیام نور برگزار شد و البته حضور پرشور جوانان نشان از نرخ بیکاری بسیار بالای طبس دارد.
شرکت‌کنندگان از سختی آزمون ناراحت و از قبولی آن بسیار ناامید بودند.
در این آزمون به عبارتی از هر 23 نفر شرکت کننده تنها یک نفر قبول خواهد شد.
حال یک‌هزار و 42 نفر در این آزمون شرکت کردند و اگر 45 نفر از آنان را استخدام فرض کنیم 997 نفر دیگر چه خواهند کرد و چند سال دیگر و چندین آزمون دیگر باید شرکت کنند تا شاید یکی از آن تک نفرها باشند.
از آن طرف هم شرکت‌هایی که در طبس نام‌شان به گوش می‌رسد هنوز معلوم نیست کی و چه زمانی قرار داد خواهند بست و کارهای اداری تمام خواهد شد و نیاز به نیرو داشته باشند در حالی که سن استخدامی و شرکت در این آزمون‌ها هم از پیش تعیین شده است.
چشم امید جوانان طبس هنوز هم به دست مسئولان شهرستان است که شاید و شاید و شاید به فکر فردایی باشند و تنها بر کرسی ریاست خود تکیه ندهند و کاری کنند.
در نماز جمعه هم شنیدیم که امام جمعه طبس هم بر این موضوع تاکید داشته و افزود: امروز مشکل مهم کشور بحث اشتغال است و باید دولت، مجلس، نمایندگان و وزرا برای اشتغال جوانان فکر بهتری داشته باشند و در پی‌ایجاد اشتغال باشند.
جوانان باز هم به انتظار خواهند نشست تا ببینند آزمون دیگر، کی، کجا، چگونه و چه ساعتی خواهد بود تا پول‌شان را برای یک قبولی یک در هزار دیگر هزینه کنند.
شرکت 1042 نفر در ماراتن استخدامی راه‌آهن شرق
مسئول برگزای آزمون استخدامی راه‌آهن طبس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در طبس اظهار کرد: آزمونی که امروز در طبس برگزار شد مربوط به استخدامی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.
مهدی اخوان‌صفار عنوان کرد: یکی از حوزه‌های راه‌آهن شهرستان طبس است که در سه دسته شغلی سوزن‌بان، لوکوموتیو ران و متصدی ترافیک برگزار می‌شود.
وی گفت: در این آزمون یک‌هزار و 42 نفر شرکت کرده‌اند که 763 نفر در دسته سوزن‌بانی و 279 نفر در دسته متصدی ترافیک و لوکوموتیو ران در این آزمون شرکت داشته‌اند.
مسئول برگزاری آزمون استخدامی راه‌آهن طبس گفت: این آزمون در ساختمان جدید و قدیم دانشگاه پیام نور طبس برگزار شده است و تدابیر امنیتی لازم نیز وجود داشته است.
به کارگیری 60 نیروی دیگر در ناحیه ریلی شرق
محمدابراهیم اقبالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در طبس اظهار کرد: از بین شرکت کنندگان در آزمون امروز 45 نفر در شرکت‌های طرف قرار داد راه‌آهن استخدام خواهند شد.
وی گفت: در شهرستان طبس بیکار زیاد است و اشتیاق زیادی برای کار وجود دارد.
سرپرست اداره کل راه‌آهن شرق خاطرنشان کرد: در 18 اداره کل این آزمون برگزار شد و در آینده نزدیک 60 نفر دیگر مربوط به ناحیه ریلی شرق پذیرش خواهند شد.

آمار بازدید: 665 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image