ارتباط مستقیم با 30677 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام اخبار استخدامی هفته گذشته

اخبار استخدامی هفته گذشته

استخدام سالانه 50 عضو هیئت علمی در شأن دانشگاه چمران نیست

اهواز ـ خبرگزاری مهر: سرپرست دانشگاه شهید چمران گفت: هر سال 50 عضو جديد در هيئت علمي استخدام مي شوند که این آمار در شأن این دانشگاه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رعايايي در نشست خبري ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار كرد: نقش آفريني دانشگاه شهيد چمران در دوران دفاع مقدس از هيچ كس پوشيده نيست و لازم بود كه بعد از جنگ تحميلي بيشتر به اين دانشگاه رسيدگي شود. اگرچه كمبود رسيدگي بعد از جنگ در تمام نقاط و ادارات اين استان مشهود است.

وي افزود: اين نهاد علمي در عرصه های مختلف به دفاع مقدس كمك رساني كرد حتي فضاي فيزيكي دانشگاه نیز در اختيار رزمندگان آن دهه بود. باشگاه ورزشی كنوني چمران زماني مقر فرماندهان جنگ تحميلي بود و علاوه بر آن از سوي دانشگاه نيروهايي به خطوط جبهه اعزام مي شدند كه دانشگاهيان، اساتيد، كاركنان و دانشجويان از جمله اين نيروها بود.

سرپست دانشگاه شهيد چمران بيان كرد: از مديران رزمنده حاضر در عرصه اداره اين دانشگاه به منظور پاسداشت خدمات ارزنده آن ها در جنگ تحمیلی نیز مراسماتي در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

رعایایی تصریح کرد: مديريت دانشگاه چمران در سال آينده كه مصادف با شصتمين سال احداث اين دانشگاه برنامه هاي بسياري را ترتيب داده است. اين دانشگاه با وجود بهترين هيئت علمي و تعداد بالاي دانشجويان به عنوان يك دانشگاه مادر در كشور محسوب مي شود.

وی خاطرنشان کرد: بيش از 50 رشته مختلف در زمينه هاي پزشكي در دانشگاه وجود دارد و تعداد فارغ التحصيلان در كارشناسي و كارشناسي ارشد تقارب زيادي به هم پيدا كردند.

سرپست دانشگاه شهيد چمران با اشاره به شرايط سخت و آب و هواي گرم در خوزستان عنوان كرد: حقوق اساتيدی كه در این استان تدريس می کنندبايد با اساتیدی که در استان هاي ديگر مشغول به كار هستند تفاوت داشته باشد. اساتيد ما در شرايط سخت تري نسبت به باقي اساتید در استان های ديگر قرار دارند و اگر تفاوت حقوقي بين اساتيد خوزستانی به ویژه اهوازی و ديگر استان ها وجود نداشته باشد اين نيروها از استان طرد شده و براي خدمت به ديگر شهرها مي روند.

رعايايي یادآور شد: در سال تحصیلی جاری سه هزار و 700 دانشجو جديد الورود در مقطع كارشناسي، یک هزار و 640 دانشجو در مقطع كارشناسي ارشد و 252 دانشجو در مقطع دكتري داريم.

وی تاکید کرد: وضعیت تعداد هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز حتی قبل از تقسیم آن به چهار قسمت در شهرستان های استان اصلا در شان این دانشگاه نیست. در حال حاضر 500 نفر در هئیت علمی این دانشگاه عضو هستند و سالانه 50 عضو در هیئت علمی این دانشگاه عضو می شوند.

سرپست دانشگاه شهيد چمران در پايان گفت: در راستاي آغاز سال تحصيلي جديد و مصادف بودن آن با هفته دفاع مقدس افتتاحیه عمومی ورود دانشجویان به کلاس های دانشگاه در دانشكده علوم توسط دانشجويان برگزار می شود.











تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی
مدیر کل امور اداری سازمان تأمین اجتماعی، تاریخ برگزاری آزمون وهمچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسین حسینی آذرنوشان گفت: داوطلبان آزمون استخدامی این سازمان می توانند از روز چهارشنبه دوم لغایت پنج شنبه سوم مهرماه سال جاری با مراجعه به سایت رسمی سازمان به نشانی www.tamin.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه وبرگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

وی افزود: آزمون کتبی استخدامی سازمان تأمین اجتماعی ساعت 8 صبح روز جمعه چهارم مهرماه سال جاری همزمان در تهران و سایر مراکز استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

حسینی آذرنوشان تصریح کرد: داوطلبان آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال 93 از تاریخ پانزدهم لغایت بیست وپنجم مرداد سالجاری نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کرده‌اند.











دولت قانون استخدام مربیان پیش دبستانی را اجرا کند
رشت – خبرگزاری مهر: نماینده مردم رشت و نائب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در سال 1390 قانونی با هدف ایجاد ردیف استخدامی برای تعیین و تکلیف مربیان پیش دبستانی مصوب کرد که متاسفانه این قانون تاکنون اجرا نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد ظهر شنبه در نشست با فرهنگیان استان افزود: براساس قانونی که در سال 1390 در مجلس شورای اسلامی مصوب شد دولت موظف بود بر اساس این قانون در بازه زمانی دو ساله 35 هزار مربی پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی را در کشور ساماندهی کند.

وی همچنین با بیان اینکه متاسفانه تاکنون دولت این قانون را به مرحله اجرا در نیاورده است، اظهارداشت: فرصت دوساله دولت برای اجرای این قانون فقط یک ماه بیشتر باقی نمانده است.

نماینده مردم رشت و نائب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع این مشکل در کوتاه مدت طرح جدیدی در مجلس شورای اسلامی مطرح شد ، دولت با تمام قدرت با این طرح مخالفت و متاسفانه طرح مزبور از دستور خارج گردید.

وی افزود: محتوی طرح این بود که در مهر ماه امسال مربیانی که مورد نیاز آموزش و پرورش هستند بصورت حق التدریس در مدارس مشغول فعالیت شوند تا وضعیت استخدامی آنان مشخص شود .

کوچکی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش نیاز شدید به جذب نیروی انسانی دارد از اینرو بسیاری از بازنشستگان برای خدمت در این وزارتخانه فراخوانده شده اند.

وی تاکید کرد: این وزارتخانه باید از نیروهای جوان بجای نیروهای بازنشسته استفاده کند.

نماینده مردم رشت و نائب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون استان گیلان دارای دو هزار و 500 نفر نیرو نیروی انسانی آماده به کار اعم مربی پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی است.

وی افزود: با اجرای قانون سال 1390 مصوب مجلس شورای اسلامی از سوی دولت تکلیف مربیان پیش دبستانی و خرید خدمات آموزشی مشخص می شود.

کوچکی نژاد یادآورشد: سطح سواد این مربیان لیسانس و بالاتر بوده و حتی برخی دارای سابقه کار 15 تا 20 ساله هستند.











استخدامی‌های استانداری اردبیل امسال جذب می‌شوند/ پرداخت 100 درصدی اعتبارات به استانها
اردبیل - خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی رئیس جمهور از حل مشکل استخدامی‌های قانونی توسط دولت خبر داد و گفت: افرادی که در دولت قبلی و در آزمون استخدامی از جمله در استانداری اردبیل شرکت کرده بودند امسال جذب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در سفر به استان اردبیل و بازدید از سد عنبران شهرستان نمین گفت: مشکلات افرادی که در آزمون استخدامی قانونی دولت قبل شرکت کرده بودند با پیگیری و عنایت دولت حل شده و امسال این افراد تعیین تکلیف خواهند شد.

به گفته وی ساز و کارهای حل مشکل این تعداد فراهم شده و مقدمات رفع موانع جذب آنها انجام شده است.

750 نفر از استخدامی های استان اردبیل که در دولت قبل اقدامات جذب آنها انجام شده با گذشت یک سال به دلایل مختلف از جمله نبود اعتبارات لازم برای جذب و پیمودن مراحل استخدام آنها هنوز بلاتکلیف مانده و پذیرفته شدگان در این آزمون نتوانسته اند در پست های تعریف شده جذب و مشغول به کار شوند.

سخنگوی دولت یازدهم همچنین از تخصیص 100 درصدی اعتبارات عمرانی تمامی استانهای کشور در سال 93 خبر داد و ادامه داد: طرح‌هایی که براساس برآوردهای کارشناسی امسال می توانند به اتمام برسند، اعتبارات لازم را دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تخصیص 100 درصدی اعتبارات برای این دست پروژه‌ها پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در این راستا تعدادی از استان‌ها منابع مالی خود را جذب کرده‌اند و تعدادی نیز امسال اعتبار لازم در برای اتمام پروژه های اولویت دار جذب خواهند کرد.

نوبخت اجرای پروژه‌های نیمه تمام بجای آغاز طرح های جدید را از تاکیدات دولت برشمرد و ادامه داد: در خصوص استان اردبیل نیز با توجه به سردسیر بودن دولت تلاش می‌کند این اعتبارات هرچه زودتر و تا پیش از آغاز سرما تخصیص یابد تا پروژه های آن با سرعت اجرایی شود.

وی تکمیل سد عنبران در شهرستان نمین استان اردبیل را از جمله این پروژه ها دانست و عنوان کرد: بخش مهمی از این طرح اجرا شده است، البته تخصیص اعتبارات آن در راستای تسریع در روند اجرایی از سوی دولت و استان پیگیری می شود.

دیدار از پروژه های نیمه تمام و نیز دیدار با مردم منطقه از جمله مهمترین اهداف معاون رئیس جمهور در این سفر یک روزه عنوان شده است.

آمار بازدید: 257 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image