ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام سایر استخدام آگهی های استخدامی 24 شهریور 93

آگهی های استخدامی 24 شهریور 93

در این بخش تعدادی از آگهی های استخدامی 24 شهریور 93 را می توانید مشاهده نمائید.


استخدام متصدی بانکی در بانک گردشگری

بانک گردشگری به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در شغل متصدی امور بانکی در شهرهای مختلف، از بین داوطلبان آقا و خانم واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبر گزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این بانک در شهرهای تهران، تبریز، شیراز، رشت، کیش، مشهد، ساری، آمل، قشم، کرج، بروجرد، سنندج، آبادان، مراغه، کاشان، اصفهان، سیرجان، کرمان، بابل، آستارا، تنکابن و انزلی نیرو می‌پذیرد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت بانک گردشگری به آدرس http://tourismbank.ir قسمت «دعوت به همکاری» مراجعه کنند.

برخی از شرایط استخدام در این بانک بدین شرح است:

- داشتن حداکثر 27 سال سن (متولدین ۱۳۶۶ به بعد. در خصوص متقاضیان فوق لیسانس شرایط سنی ۲ سال بالاتر قابل پذیرش است. )

- دارا بودن مهارت ها و توانایی های ذهنی و جسمی لازم برای انجام وظایف و مسؤولیت های شغل مورد نظر.

- تحصیلات: کارشناسی ( لیسانس ) و کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس ) در رشته های مدیریت ، علوم اقتصادی ، آمار ، حسابداری ، کامپیوتر، روانشناسی، زبان انگلیسی ، حقوق ، علوم مهندسی و پایه .

- تسلط به مهارتهای کار با رایانه ای (ICDL).

- آشنایی کافی با زبان انگلیسی .

- دارا بودن حداقل معدل مدرک تحصیلی ۱۵

مواد آزمون نیز عبارتند از: ادبیات فارسی و آیین نگارش، اخلاق و معارف اسلامی، هوش و استعداد تحصیلی، ریاضی عمومی و آمار مقدماتی، زبان انگلیسی، فن آوری اطلاعات، مهارت رفتاری و مشتری مداری.






آخرین مهلت ثبت نام در آموزشگاه نظامی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)

چهارشنبه 26 شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام در آموزشگاه نظامی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) از بین دارندگان مدرک دیپلم جهت آموزشگاه نظامی به صورت رسمی و پیمانی (5 ساله) داوطلب پسر می پذیرد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت http://padafand.aja.ir اطلاعات لازم را در این باره کسب کنند.

ثبت نام صرفا از داوطلبان متولد 1372/7/8 الی اسفند ماه 1375 به عمل می آید و داوطلبانی که خدمت سربازی انجام داده اند مدت آن بر حداکثر سن آنان افزوده خواهد شد ومهلت ثبت نام تا تاریخ 93/6/26 تعیین شده است.

داشتن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه در یکی از رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و فنی و حرفه ای با گرایشهای الکترونیک، الکتروتکنیک و الکترومکانیک با معدل کل حداقل 14 از شرایط اختصاصی استخدام است.

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام و آدرس محل ثبت نام و برگزاری آزمون و نحوه ثبت نام، مدارک مورد نیاز و سایر اطلاعات لازم در پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در دسترس است.








بنیاد برکت استخدام می‌کند

بنیاد برکت برای توسعه‌ی فعالیت‌های خود در استان‌های مختلف کشور نیروی انسانی آقا جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این موسسه نیروهای مورد نیاز را از بین داوطلبان مرد واجد شرایط که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته‌های اقتصاد، مدیریت، حسابداری، حقوق و مهندسی از دانشگاه‌های معتبر باشند از طریق بررسی سوابق، آزمون و مصاحبه شغلی استخدام می‌کند.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد برکت به آدرس http://barakatfoundation.com مراجعه کنند.

دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس یا فوق لیسانس، دارا بودن معدل حداقل ۱۵ در رشته‌های مورد نیاز، دارا بودن مدارک مثبت از موسسات آموزشی مجاز و معتبر مبنی بر طی کامل و موفقیت آمیز دوره مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ( ICDL ) از شروط ثبت نام است.

به گزارش ایسنا، بنیاد برکت موسسه‌ای است اجتماعی، اقتصادی و عام المنفعه و وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره). هدف اصلی بنیاد برکت توسعه فرهنگ کار و تولید از طریق مشارکت و حمایت از کارآفرینان برای رونق اقتصادی و خلق فرصت‌های شغلی و کارآفرینی و همچنین اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور است.

آمار بازدید: 475 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image