ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام نیروهای جدید در شهرداری های آذربایجان شرقی

استخدام نیروهای جدید در شهرداری های آذربایجان شرقی

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از استخدام 33 نفر در هفت شهرداری جدیدالتاسیس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موحدنیا ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تامین نیروهای انسانی شهرداری های جدیدالتاسیس استان شاهد برگزاری آزمون استخدامی برای جذب این افراد خواهیم بود.
وی ادامه داد: 24 نفر از طریق این آزمون ها به استخدام شهرداری درمی آیند و 9 نفر بقیه نیز سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.
موحدنیا در خصوص شایط استخدام سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز افزود: برای استخدام این 9 نفر نیز از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواسته ایم تا افرادی را به استاندازی معرفی کنند.
وی با اشاره به جزئیات آزمون استخدامی گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی این شهرداری‌ها از روز چهارشنبه 29 مرداد به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ادامه داد: نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری آذربایجان شرقی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.
موحدنیار در پایان اظهار داشت: با برگزاری این آزمون و جذب این تعداد نفر می توانیم نسبت به تامین نیازهای نیروی انسانی شهرداری ها و به خصوص شهرداری های تازه تاسیس قدم برداریم.

آمار بازدید: 610 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image