ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی لبریز شدن صبر پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت و تجمع مقابل مجلس

لبریز شدن صبر پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی نفت و تجمع مقابل مجلس

وزارت نفت و به تبع آن معاونت توسعه مدیریت آنقدر پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارتخانه را بلاتکلیف گذاشتند تا برای روشن شدن وضعیت خود امروز(یک‌شنبه) مقابل مجلس تجمع کردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردیبهشت ماه سال گذشته بود که وزارت نفت آزمون استخدامی را برای جذب حدود 3000 نفر برگزار کرد.

بر این اساس آزمون استخدامی در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال 1392 با حضور حدود 100 هزار داوطلب به عنوان بزرگترین آزمون استخدامی کشور در شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار شد.

این در حالی است که وعده‌های مسوولان برای اعلام نتایج اولیه این آزمون در نیمه دوم اردیبهشت و خرداد ماه عملی نشد تا اینکه در اواسط تیرماه 1392 اعلام و به شرکت کنندگان ابلاغ شد. در عین حال در انجام سایر فرایندهای استخدامی نیز تاخیرهایی وجود داشت تا اینکه در پاییزسال گذشته مصاحبه با پذیرفته شدگان آزمون کتبی انجام شد.

با وجود اینکه قرار بود که نتایج نهایی حداکثر تا بهمن ماه سال 1392 اعلام شده و متقاضیان تعیین تکلیف شوند؛ اما هنوز بعد از گذشت بیش از یک سال و سه ماه از این آزمون، استخدام‌های این آزمون تعیین تکلیف نشده است.

از سرانجام نامه زنگنه هم خبری نشد
در عین حال در هفته های اخیر بود که وزیر نفت در نامه‌ای به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری با توجه به درخواستهای مکرر، خواستار تعیین تکلیف افراد منتخب در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت شد.

بر این اساس، وزارت نفت برای پاسخگویی به درخواستهای مکرر منتخبان این آزمون، مستند به حکم آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال ١٣٩٣، از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری خواست که با توجه به مشکلات موجود، نسبت به تعیین وضعیت این افراد و شرکت ملی نفت ایران اظهار نظر کند.

این درحالی است که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور اعلام کرد که در حال پیگیری و بررسی این موضوع است.

کار به تجمع کشید
اما امروز حدود 100 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت برای احقاق حقوق خود و تعیین تکلیف آزمونی که بیش از یک سال پیش در آن شرکت کرده‌اند در مقابل مجلس تجمع کردند.

این در حالی است که اغلب این تجمع کنندگان عنوان کردند منظور آنها اعتراض و یا برهم زدن نظم نیست بلکه خواهان روشن شدن وضعیت خود هستند تا بتوانند برای اداره امور زندگیشان برنامه ریزی کنند.

بر این اساس به نظر می رسد بهتر باشد معاونت توسعه همچنین وزارت نفت هرچه زودتر به جمع بندی رسیده و حتی اگر امکان چنین استخدامی به طور گسترده وجود ندارد، متقاضیان و پذیرفته شدگان را در جریان قرار داده و از سرگردانی برهانند.

آمار بازدید: 378 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image