ارتباط مستقیم با 30613 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام سایر استخدام جدیدترین استخدامی های مرداد 93

جدیدترین استخدامی های مرداد 93

استخدام در شرکت آسان خودرو

شرکت آسان خودرو درزمینه واردات وارائه خدمات پس ازفروش جهت تکمیل نیروی انسانی مورد نیازخود استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار، این شرکت نیروهای مورد نیازخود را ازمیان آقایان درعناوین سازمانی مختلف دعوت به همکاری می‌کند.
براساس این گزارش، دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم تا لیسانس دررشته‌های صنایع، مکانیک، برق،‌حسابداری، کارشناس بیمه،‌زبان انگلیسی برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.


گروه توزین سپاهان استخدام می‌کند
گروه توزین سپاهان تولید کننده باسکول جاده ای به منظورتکمیل نیروی انسانی مورد نیازخود استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار، این گروه نیروهای مورد نیازخود را درعنوان های مختلف شغلی ازمیان خانم ها وآقایان دعوت به همکاری می کند.
براساس این گزارش، دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم تا کارشناسی ارشد برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 3 شماره 863 نشریه بازارکارمورخ 14 مردادماه مراجعه کنند.



شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیرو جذب می‌کند
شرکت کارت اعتباری ایران کیش فعال درصنعت پرداخت الکترونیکی به منظورتکمیل نیروی انسانی مورد نیازخود استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگاربازارکار، این شرکت نیروهای مورد نیازخود را در عنواین مختلف شغلی استخدام می‌کند.
براساس این گزارش، دارابودن مدرک تحصیلی کاردانی تا کارشناسی در رشته‌های مهندسی صنایع، مدیریت،‌کامپیوتر برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.
علاقه‌مندان می توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 10 شماره 863 نشریه بازارکارمورخ 14 مردادماه مراجعه کنند.


برگزاری اولین اختبار سال 93 کانون البرز
نائب رئیس کانون وکلای دادگستری البرز از برگزاری اولین اختبار سال 93 با حضور 144 نفر از کارآموزان مجاز به شرکت در اختبار خبر داد.
جعفر رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه در دو نوبت صبح وعصر اولین آزمون اختبار سال 93 کانون وکلای البرز با حضور 144 نفر از کارآموزان مجاز به شرکت در اختبار برگزار می شود.
وی با اشاره به علنی برگزار شدن جلسه هیات مدیره کانون البرز از روز دوشنبه - 13 مرداد ماه - اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون وکلای دادگستری به عنوان یکی از تأثیرگذار ترین نهاد صنفی همواره در صدد حرکت بر مدار قانون و نیز شفافیت عملکرد و عملیاتی کردن قانون گردش آزاد اطلاعات است؛ لذا از روز دوشنبه با فراهم شدن ساختارهای اداری در کانون البرز، جلسات هیئت مدیره این کانون به صورت علنی برگزار می شود و همکاران پیشکسوت و جوان در این جلسه حضور دارند.
رضازاده با بیان این که علنی برگزار شدن جلسات هیات مدیره کانون البرز را عمل به تکلیف قانونی می‌دانیم، اظهار کرد: ما معتقدیم باید این روال در تمام کانون‌ها اجرایی شود.



کمبود 7000 نیروی انسانی در اورژانس
رئیس اورژانس کشور از افتتاح 14 پایگاه اورژانس هوایی کشور در اولین روز هفته آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، امین صابری نیا ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید دبیرخانه اجرایی ستاد طرح تحول سلامت کشور در اراک به خبرنگاران افزود: با توجه به این که امدادرسانی در برخی از راه‌های فرعی نیاز به افزایش ناوگان آمبولانس دارد و این مهم با توجه به امکان کم رخداد حادثه مقرون به صرفه نیست راه اندازی پایگاه های هوایی اورژانس در دستور کار وزارت خانه قرار گرفت.
وی ادامه داد: از سوی دیگر صعب العبور بودن برخی از راه‌های کوهستانی و ضرورت نجات جان مصدوم در اسرع وقت از دیگر ضرورت های راه اندازی ناوگان هوایی اورژانس در کشور بوده است.
صابری‌نیا تعداد پایگاه های اورژانس هوایی کشور در حال حاضر را 3 پایگاه نیمه فعال برشمرد و گفت: برای پوشش صد در صدی کشور به ناوگان اورژانس هوایی باید 40 پایگاه اورژانس هوایی در کشور ایجاد شود.
رئیس اورژانس کشور افزود: برای افزایش 14 پایگاه اورژانس هوایی پیش بیمارستانی اورژانس کشور قراردادی را با ارگانهای دارای ساختار بالگرد اعم از هلال احمر، هوانیروز، هوادریا و ناجا منعقد کرده تا بتواند با استفاده از بسترهای موجود این مهم را هر چه سریعتر در کشور محقق کند.
50 درصد آمبولانس های کشور فرسوده اند
دکتر صابری نیا در ادامه از فرسودگی 50 درصد ناوگان آمبولانس های فعال در اورژانس های پیش بیمارستانی کشور خبر داد و گفت: جایگزینی آمبولانسهای نو به جای آمبولانسهای فرسوده از اولویت های کاری این بخش است.
وی با بیان اینکه تمامی اورژانسهای پیش بیمارستانی کشور در زمینه فرسودگی ناوگان آمبولانسی با بحران روبرو هستند ادامه داد: از نیمه دوم مهرماه با ورود آمبولانس های جدید کار نوسازی ناوگان فرسوده آمبولانسهای کشور اجرایی می شود.
کمبود 7000 نیروی انسانی عملیاتی در اورژانس کشور
رئیس اورژانس کشور در ادامه از کسری نیروی انسانی در اورژانس کشور خبر داد و گفت: در حوزه عملیاتی اورژانس کشور با کمبود 7 هزار نیروی انسانی روبروست.
دکتر صابری نیا با بیان این که جذب نیرو از اولویت های کاری اورژانس کشور در سالجاری است افزود: امید است با تصویب طرح سطح بندی فرایندهای اورژانس پیش بیمارستانی زمینه ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات در اورژانس های پیش بیمارستانی کشور فراهم شود.
وی یادآور شد: در حال حاضر دو هزار و 87 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در کشور فعال است که از این تعداد یک هزار و 274 پایگاه در حوزه جاده ای و مابقی در حوزه شهری فعال هستند.
رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه میانگین زمان امداد جاده ای کشور زیر 14 دقیقه و متوسط زمان امدادرسانی شهری هشت دقیقه و سی ثانیه است که با استانداردهای تعریف شده همخوانی دارد گفت: در حوزه هدایت درمانی و انتقال بیماران بین مراکز درمانی در قالب برنامه تحول نظام سلامت، کار پژوهشی در دست انجام است تا با استفاده از استانداردهای جهانی و شرایط کشور راهبری ستاد هدایت فعال تدوین شود.

آمار بازدید: 451 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image