ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی نیروهای بومی در اولویت جذب صنایع چوب و کاغذ مازندران قرار گیرند

نیروهای بومی در اولویت جذب صنایع چوب و کاغذ مازندران قرار گیرند

عضو شورای اداری شهرستان ساری، با اشاره به احداث فاز سوم شرکت صنایع چوب کاغذ مازندران، گفت: نیروهای بومی در الویت جذب صنایع چوب کاغذ مازندران قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید مجتبی طاهری امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: متاسفانه شرکت صنایع چوب کاغذ که در بخش کلیجان رستاق ساری واقع شده در جذب نیرو از افراد توانمند و جویای کار این منطقه به کارگیری نمی کند.
وی، با بیان اینکه روزانه بیکاران بسیاری برای اشتغال به دفتر شورای بخش کلیجان رستاق ساری مراجعه می کنند، گفت: با توجه به طرح توسعه ای شرکت صنایع چوب کاغذ مازندران، می توانیم اشتغال بخشی از فارغ التحصیلان دانشگاهی را در صنایع چوب و کاغذ فراهم کنیم.
رئیس شورای بخش کلیجان رستاق ساری، به وقوع سیل اخیر در روستاهای منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین علل جاری شدن سیل در منطقه قطع بی رویه درختان بوده که توسط شرکت های بهره بردار صورت گرفته است.
طاهری، با اشاره به ایجاد اشتغال مولد در شرکت های خصوصی مستقر در بخش کلیجان رستاق ساری، گفت: متاسفانه این شرکت ها در جذب نیروهای بومی خوب عمل نکرده اند و همواره نیروهای غیر بومی در شرکت استخدام می کند.
وی، بکارگیری نیروهای غیر بومی در کارخانجات و صنایع منطقه را ظلم به مردم بخش دانست و از مدیران واحدهای صنعتی خواست با ترسیم افق آینده گام موثری در جهت رفع معضل بیکاری بردارند.
رئیس شورای بخش کلیجان رستاق ساری افزود: شرکت های تولیدی و صنعتی در راستای ایجاد اشتغال باید از استخدام نیروهای غیربومی خودداری کرده و در اجرای طرح های پیمانی نیز از پیمانکاران بومی بهره گیرند.

آمار بازدید: 408 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image