ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه های ˝طرح فرهنگ˝

استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه های ˝طرح فرهنگ˝

استخدام فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در فروشگاه های ˝طرح فرهنگ˝ به منظور تکریم و خدمت رسانی شایسته و مطلوب به فرهنگیان اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "طرح فرهنگ" به منظور تکریم و خدمت رسانی شایسته و مطلوب به فرهنگیان در مراجعه به فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی ، از فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان در اداره بخش های مختلف این فروشگاه ها استفاده خواهد شد.
بنا بر این گزارش فرهنگیان بازنشسته و فرزندان فرهنگیان با مراجعه به سایت www.farazfar.ir و تکمیل فرم استخدام در اولویت استخدام قرار می گیرند.
شایان ذکر است این طرح هم اکنون به صورت آزمایشی در مناطق نوزده گانه شهر تهران و چهار شهر از شهرهای استان مازندان در حال خدمت رسانی به فرهنگیان است.
بر اساس این گزارش فرهنگیان شاغل و بازنشسته با ثبت نام در این طرح می توانند کالاهای اساسی را با تخفیف میانگین 26.5 درصد از فروشگاه های طرح فوق خریداری نمایند . ثبت نام در این طرح هیچ گونه هزینه ای برای فرهنگیان ندارد و کلیه معلمان شاغل و بازنشسته سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایت www.farazfar.ir و ارایه مشخصات ، از خدمات این طرح بهره مند شوند. فروشگاه های طرح فرهنگ از خرداد ماه سال جاری درشهرستان های استان تهران شامل شهرهای پاکدشت ، قرچک ، شهر ری و رباط کریم و در آینده در سایر استان های کشور نیز اجرایی خواهد شد

آمار بازدید: 574 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image