ارتباط مستقیم با 30625 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی آغاز استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در ایلام

آغاز استخدام پذیرفته شدگان آزمون های استخدامی در ایلام

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه های آغاز به کار افرادی که در آزمون های استخدامی ادارات ایلام موفق به کسب نمره قبولی شده اند به زودی فراهم می شود.

به گزارش عرش نیوز، عمران علی محمدی، اظهار کرد: افراد تحصیل کرده زیادی سال های گذشته در آزمون استخدامی دستگاه های استان شرکت کرده و موفق به قبولی دراین آزمون ها شده اند.
وی افزود: با وجود شرکت افراد در آزمون های استخدامی، ولی تا به حال روند بکارگیری و جذب آنان انجام نگرفته است که در این زمینه جا دارد دستگاه های مختلف استان روند جذب این افراد را پیگیری کنند.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد نمره قبولی را در آزمون ها کسب کرده اند و دستگاه های نظارتی نیز آن را تائید می کنند بنابراین تعلل در جذب این افراد به صلاح نیست.
وی گفت: البته اینجانب این موضوع را از طریق معاون محترم رئیس جمور نیز پیگیری کرده ام و البته مجددا آن را پیگیری خواهم کرد.
علی محمدی عنوان کرد: دستگاه های متولی در این زمینه اقدامات لازم را آغاز کنند تا افرادی که به حق شرایط استخدام را دارند در دستگاه های اجرایی مشغول به کار شوند.
وی افزود: درباره مشکل کد شناسه تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان ایلام نیز باید گفت که تعدادی از کارکنان دستگاه های اجرایی استان که سال ها است در بدنه دستگاه مشغول فعالیتند با کم کاری مسئولان وقت فاقد کد شناسه اند که اخیرا تعدادای از آنان در مکاتبه ای با اینجانب خواستار پیگیری صدور کد شناسه شده اند که البته این موضوع با پیگیری جدی استاندار و دلسوز و معاون محترم توسعه استانداری در حال انجام است و به زودی مشکل این افراد برطرف می شود.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیز مکاتباتی در این راستا با دکتر نوبخت و دکتر عسگری آزاد داشته ام و در این زمینه پیگیری لازم به عمل می آید.

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image