ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی شرکت‌های نفتی خارگ، باید زمینه استخدام نیروهای بومی را فراهم کنند

شرکت‌های نفتی خارگ، باید زمینه استخدام نیروهای بومی را فراهم کنند

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم و خارگ در مجلس اظهار کرد: شرکت‌های نفتی خارگ، باید زمینه استخدام نیروهای بومی را فراهم کنند.

خبرگزاری فارس: شرکت‌های نفتی خارگ، باید زمینه استخدام نیروهای بومی را فراهم کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری صبح امروز در نشستی با حضور مسئولان خارگ اظهار کرد: در بحث جذب نیروی بومی توسط پتروشیمی خارگ، ما نیز مانند مسئولان پتروشیمی خارگ، منکر جذب نیروی متخصص نیستیم، اما شرایط این امر را باید من و مسئولان این شرکت برای این جوانان فراهم کنیم.
وی افزود: یک شرکت خصوصی، قطعاً سودآوری بیش از هر چیز دیگری برایش اهمیت دارد اما نباید حال که خصوصی است، انتظارات مردم، که گاهاً متوجه تفاوت بین شرکت‌های خصوصی و دولتی نیستند، نادیده گرفته شود و خدایی ناکرده، ناکارآمدی آن‌ها به پای نظام نوشته شود.
جمیری عنوان کرد: دید مردم این منطقه به نعمت‌های فراوان خارگ است و ما باید زمینه را برای اشتغال آن‌ها فراهم کنیم و شرط معدل و دیگر شروط بر این مبنا بوده است که محدودیتی ایجاد نکند، بلکه بتواند زمینه‌ساز رقابت باشد و نباید با استفاده از این قوانین، از زیر بار استخدام افراد بومی شانه خالی کنیم و مسئولان پتروشیمی خارگ نیز تاکنون چنین نکرده‌اند.
وی اضافه کرد: در جزیره‌ای که بیکاران آن به راحتی قابل شناسایی هستند و با این اعداد و ارقام کم بیان می‌شوند، با وجود تعدد شرکت‌های نفتی، می‌توان به راحتی مشکل بیکاری را برطرف کرد و تنها باید مدیریت و هماهنگی لازم بین این دستگاه‌ها صورت گیرد و باید با این نگاه مشکلات اشتغال جوانان خارگ را برطرف کرد.
نماینده مردم بوشهر و خارگ در مجلس شورای اسلامی افزود: باید زمینه اشتغال این افراد با همکاری همه ما فراهم شود و برای ما کمی سخت است که با وجود این همه نعمت خدادادی در این مناطق، جوانی از این منطقه برای حل مشکلات کار و اشتغال خود، بیاید در تهران به ما مراجعه کند.

آمار بازدید: 414 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image