ارتباط مستقیم با 30689 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی برگزاری آزمون استخدامي كادر اداري قوه قضائيه و دادگستری فارس در شيراز

برگزاری آزمون استخدامي كادر اداري قوه قضائيه و دادگستری فارس در شيراز

آزمون استخدامي كادر اداري قوه قضائيه در شيراز با حضور 13286 نفر در 54 حوزه امتحانی به صورت متمرکز در شيراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رئيس كل دادگستري فارس در حاشيه بازدید از چند حوزه برگزاري آزمون ضمن ابراز رضایت از نحوه برگزاری آزمون گفت : جذب نيروهاي جديد موجب ارتقا سطح كيفي و كمي خدمات رساني به مراجعان می شود.
ذبیح اله خدائيان تصريح کرد: از آنجا كه كمبود كادر اداري در سرعت و دقت انجام امور تاثير گذار است طبيعتاً جذب نيرو های جدید موجب افزایش کیفیت خدمتگذاري به مراجعين خواهد بود.
خدائيان در خصوص برگزاري آزمون استخدامی در دستگاه قضايي كشور نیز گفت: برگزاری این آزمون در اجرای ماده 211 قانون برنامه پنجم توسعه است که به قوه قضائيه اجازه داده شد كه هر ساله براي 10 درصد از پستهاي بلا تصدي از طریق برگزاری آزمون كارمند استخدام كند.
وی ادامه داد: اگر چه جذب اين تعداد از كادر اداري در پیشبرد امورات موثر خواهد بود اما قطعا كمبود كادر اداري برطرف نخواهد شد زيرا تعداد پسوي تهاي بلا تصدي در دادگستري بيشتر از اين تعداد است.
رئیس کل دادگستری فارس اظهار اميدواري کرد: با جذب نيرو هاي متخصص روند ارائه خدمات به مراجعان در دستگاه قضایی بيش از پيش بهبود يابد.
طبق آمار های اعلام شده شش هزار و 658 نفر از شرکت کنندگان آزمون استخدامی کادر ادری قوه قضائیه در فارس را خواهران و مابقی شرکت کنندگان را برادران تشکیل داده اند که از این تعداد 413 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون پس از طی مراحل گزینشی در دادگستری استان فارس جذب خواهند شد.

آمار بازدید: 297 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image