ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
ایران مدرس استخدام استخدام مدرس آغاز فراخوان استخدام هیأت علمی پیام نور از اسفند و شرط استخدام دارندگان مدرک ارشد

آغاز فراخوان استخدام هیأت علمی پیام نور از اسفند و شرط استخدام دارندگان مدرک ارشد

رئیس دانشگاه پیام نور از زمان آغاز جذب هیأت علمی این دانشگاه خبر داد و به یک شرط مهم در جذب دانش آموختگان ارشد، اشاره کرد.




ابوالفضل فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان آغاز فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه پیام نور، گفت: فرایند جذب هیأت علمی در دانشگاه پیام نور متوقف نشده و پذیرش هیأت علمی ادامه خواهد داشت اما دانشگاه در برنامه توسعه کیفی خود نسبت به جذب هیأت علمی با کیفیت از دانشگاههای معتبر، اهتمام دارد.

وی ادامه داد: پذیرش و جذب هیأت علمی از ابتدای اسفندماه سال جاری در سامانه مرکز جذب وزارت علوم، آغاز خواهد شد و عمده جذب صرفاًً با پذیرش دارندگان مدرک دکتری از دانشگاههای معتبر صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور، تاکید کرد: در تعداد معدودی از رشته های تحصیلی و مراکز کم برخوردار، دانش آموختگان ارشد دانشگاههای معتبر و با معدل بالا پذیرش می شوند.

فراهانی درباره اعلام نیازها، گفت: علت تاخیر در جذب هیأت علمی دانشگاه پیام نور به علت بررسی آمایش مراکز نیازمند جذب هیأت علمی است که این اقدام هم اکنون در حال پیگیری است.

وی درباره ظرفیت پذیرش هیأت علمی، اظهار داشت: پیش بینی این است که بتوانیم حدود 180 تا 200 عضو هیأت علمی کیفی در واحدهای دانشگاه پیام نور جذب کنیم.

آمار بازدید: 2383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image