ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام سایر استخدام استخدامی های هفته اول آذر 92

استخدامی های هفته اول آذر 92

در این بخش تعدادی از استخدامی های هفته اول آذر 92 ارائه می شود.


شرکت پالایش نفت تبریز استخدام می کند

شرکت پالایش نفت تبریز به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیازخود استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازارکار، شرکت پالایش نفت تبریز تعداد 30 نفر از آقایان را ازطریق آزمون ومصاحبه استخدام می‌کند.

براین اساس، دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم تا کارشناسی دررشته‌های علوم تجربی، ریاضی فیزیک، شیمی ومهندسی شیمی برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی مورخ 19 لغایت 20 آذرماه و همچنین تاریخ های برگزاری آزمون استخدامی مورخ 21و22 آذرماه خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 11 شماره 808 نشریه بازارکار مورخ 5آذرماه مراجعه کنند.


جذب نیرودربانک تجارت

بانک تجارت به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیاز خود استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازارکار، این بانک نیروهای مورد نیاز خود را جهت تصدی امور ادارای وکارشناس ازطریق برگزاری آزمون ومصاحبه درشهر تهران استخدام می‌کند.

براین اساس، دارابودن مدرک تحصیلی کارشناسی تا دکتری دررشته‌های حقوق، مدیریت، مهندسی صنایع واقتصاد برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.

زمان توزیع کارت آزمون استخدامی بانک تجارت مورخ 3 لغایت 4 دی ماه وهمچنین زمان برگزاری آزمون مورخ 6 دی ماه خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 8 شماره 808 نشریه بازارکار مورخ 5آذرماه مراجعه وحداکثرتا تاریخ 10 آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.



فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني برخي استان‌هاي كشور منتشر شد

فرصت‌هاي شغلي مراكز درماني استان‌های تهران ، خراسان رضوی و سمنان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بازاركار، سازمان نظام پزشكي به منظور رفع نياز مراكز درماني و ايجاد اشتغال اعضاي سازمان اقدام به جمع‌آوري نيازهاي مراكز درماني به كادر پزشكي و درماني در 31 استان كشور نموده است.

بر اين اساس، متقاضياني كه مايل به اشتغال در يكي از مراكز درماني مي‌باشند علاوه بر امكان مستقيم با اين مراكز در صورت تمايل به دريافت معرفي‌نامه مي‌توانند با سازمان تماس حاصل نمايند.

نشريه بازاركار در صفحه 5 شماره 808خود مورخ 5 آذرماه فرصت‌هاي شغلي كادر پزشكي و درماني استان‌های تهران ، خراسان رضوی و سمنان را درج نموده است.

ساير فرصت‌هاي شغلي ديگر استان‌ها در شماره‌هاي بعدي نشريه بازاركار درج مي‌شود.



تصویب یک فوریت طرحی در مورد تسهیلات استخدامی جانبازان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه یک فوریت طرح استفساریه‌ای را درمورد تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین طلا از طراحان این طرح یک فوریتی دراین‌باره گفت: جامعه‌ای از خطر مصون می‌ماند که به کسانی که در لحظه خطر جان و مالشان را داده‌اند و در برابر تهاجمات مقاومت و ایثارکرده‌اند تکریم شوند.

وی افزود: در این شرایط عملا فضای این فرهنگ در جامعه گسترش می‌یابد اما متا سفانه برخی قسمت‌ها و بعضی دستگاهها با توجه به تغییرات دولت از اعمال قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان به انهای مختلف طفره می‌روند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: ما می‌خواهیم برای فوریت این طرح تاییدی از مجلس بگیریم که با توجه به جابجایی که در دولت ایجاد شده سریعتر تکلیف قانون موجود شفاف شود تا قانون به شکلی که هست در سیستم اداری اجرا شود.

غلامرضا کاتب، مخالف یک فوریت این طرح در این باره گفت: در سال 74 قانونی در مورد نحوه‌ی جذب جانبازان در دستگاههای اجرایی تصویب شده است.

وی افزود: جانبازان توانایی کار را دارند اما نه کار تمام وقت، بنابراین ما می‌خواستیم مشکل جانبازان را حل کنیم و این کار انجام شد.

نماینده‌ی مردم گرمسار در مجلس یاد آور شد: بنا نبوده که اگر کسی جانباز است حتما مدیر شود، پست مدیریت مربوط به افرادی است که کار مدیریت می‌کنند چه جانباز باشند و چه نباشند نمی‌شود این طور گفت که این پست حتما باید برای جانبازان باشد.

میرقسمت موسوی به عنوان موافق این طرح گفت: آیا موفقیت‌های اخیر سفیران ما که در برابر همه سفرا و همه اروپایی‌ها حاصل شده مرهون همین بسیجیان و جانبازان نبوده است؟

وی افزود: چرا در جاهای دیگر هزینه‌هایی که شاید خیلی هم ضروری نباشد میلیارد‌ها تومان انجام می‌شود و هیچ کس چیزی نمی‌گوید اما وقتی به عزیزان جانبازان می‌رسد که با صبر و شکیبایی پشتیبان ملت بودند بعضی دوستان کم لطفی می‌کنند.

نمایندگان مجلس نهایتا به یک فوریت طرح استفساریه تبصره 3 ماده 9 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان رای دادند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، استخدام آذر 92، جدیدترین استخدامی های آذر 92، استخدام جدید 92

آمار بازدید: 681 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image