ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی مشکلی برای افرادی که در دولت قبل آزمون استخدامی داده‌اند وجود ندارد

مشکلی برای افرادی که در دولت قبل آزمون استخدامی داده‌اند وجود ندارد

معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان گفت: با توجه به برگزاری آزمون‌های استخدامی در دولت قبل، هیچ مشکل قانونی برای افراد آزمون داده در دولت جدید وجود ندارد.

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون‌های استخدامی در دولت قبل، منتظر اخذ شماره استخدامی آزمون‌دهندگان از معاونت جدید نیروی انسانی ریاست جمهوری هستیم.
وی اضافه کرد: همه مراحل قانونی طی شده است و هیچ مشکل قانونی برای افرادی که در دولت قبل آزمون استخدامی داده‌اند وجود ندارد.
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان افزود: برادران و خواهران شرکت کرده در آزمون هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند زیرا با توجه به تغییر دولت و بحث‌های بودجه‌ای مشکلاتی ایجاد شده است که به نظر می‌رسد این مشکلات در حال حل شدن است.
وی تصریح کرد: استاندار جدید خوزستان با دلسوزی و جدیت در حال پیگیری موضوع است اما به دلیل اینکه این موضوع در اختیار استان نیست.
حسینی‌فر ادامه داد: نمی‌توانم تاریخ مشخصی را اعلام کنم اما دعا می‌کنم هر چه زودتر بتوانیم در خدمت این همکاران جدید باشیم.
وی با اشاره به شرکت کنندگان در آزمون سال 91 عنوان کرد: اسامی سه برابر ظرفیت قبول شده آماده است اما به دلیل عدم صدور مجوز معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری اعلام نشده است.
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌های استاندار جدید خوزستان بتوانیم اسامی قبول شدگان این آزمون را هم اعلام کنیم.
وی اضافه کرد: استان خوزستان نزدیک به 165 هزار نیروی انسانی در دستگاه‌های وابسته به دولت دارد که در برنامه چهارم و پنجم (سال‌های سپری شده) نزدیک به 27 هزار نفر از این دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی بازنشسته شده‌اند.
حسینی‌فر تصریح کرد: نزدیک به 7 هزار نفر از این تعداد مربوط به 34 دستگاه اداری دولتی هستند که برای جبران این کمبود با پیگیری‌های سیدجعفر حجازی استاندار سابق خوزستان مجوز آزمون استخدامی (برای رعایت عدالت استخدامی) برای 3 هزار نفر اخذ شد و با وجود کارشکنی‌های معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری برای جذب نیرو در 34 دستگاه دولتی این آزمون‌ها برگزار و محقق شد.
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان همچنین عنوان کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی و وجود پست‌های خالی در دستگاه‌های اجرایی با رعایت کامل موارد قانونی کار اجرا شده است.
وی ادامه داد: در اینجا می‌توان گفت هم استان نیاز دارد به استخدام و به کارگیری جوانان در دستگاه‌های دولتی و هم اینکه ما علاقه‌مند هستیم که با همکاران جدید بتوانیم کار کنیم و خدمتی به مردم ارائه دهیم.
حسینی‌فر خاطرنشان کرد: به همه افرادی که در آزمون‌های استخدامی شرکت کرده‌اند اعلام می‌کنیم که دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد و همه این جوانان به حق خودشان خواهند رسید.
وی همچنین عنوان کرد: با عنایت دولت تدبیر و امید که توجه به جوانان را در سرلوحه کار خود قرار داده است و با اصرار استاندار خوزستان که باید اقدامات مناسبی را برای جوانان اجرایی کرد امیدواریم هر چه زودتر از شرمندگی این نیروها بیرون بیاییم.
معاون توسعه مدیریت و نیروی انسانی استانداری خوزستان در پایان بین کرد: هر چند این موضوع در اختیار استان نیست در غیر اینصورت تاکنون به حل و فصل آن پرداخته شده بود اما چون از نگرانی و دغدغه این جوانان اطلاع داریم از همه آنان عذرخواهی می‌کنیم.

کلمات کلیدی: استخدام، آزمون استخدامی، آزمون استخدامی دولتی، استخدامی های دولتی

آمار بازدید: 260 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image