ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی مصاحبه تخصصی در آزمون استخدامی راه و شهرسازی قزوین

مصاحبه تخصصی در آزمون استخدامی راه و شهرسازی قزوین

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین از برگزاری مصاحبه‌های تخصصی آزمون استخدامی همزمان با دستگاه‌های اجرایی استان در این اداره کل خبر داد.


اسماعیل حافظی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این مصاحبه‌های تخصصی با حضور نمایندگان استانداری قزوین، مدیریت‌های مختلف و حراست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین طی 2 هفته در محل این اداره کل برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون ادامه داد: بر اساس مجوز اخذ شده از معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی رئیس جمهور، 127 نفر از افراد داوطلب از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی و تخصصی که پیش از این در فروردین‌ماه سال‌جاری از طریق استانداری قزوین در 13 رشته شغلی موفق به کسب رتبه علمی شده‌اند در مصاحبه‌های تخصصی شرکت کردند.

مدیر توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازی قزوین یادآور شد: از این تعداد، 65 نفر پس از طی مراحل گزینش به صورت پیمانی در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد.

وی افزود: در این آزمون با افرادی با مدارک تحصیلی فوق‌دیپلم، لیسانس و فوق‌لیسانس در رشته‌های شغلی مامور حراست، حمل و نقل، راه و ساختمان، حقوق، خدمات مالی، آرشیتکت، کاردان معماری، برنامه و بودجه، شهرسازی، ارتباطات و مخابرات، تحلیل‌گر سیستم، مکانیک و حسابدار مصاحبه انجام شد.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدام آبان 92، آگهی استخدام آبان 92، جدیدترین آگهی های استخدامی، استخدام 12 آبان 92، استخدام 13 آبان 92، آزمون استخدامی راه و شهرسازی قزوین، آزمون استخدامی، مصاحبه آزمون استخدامی

آمار بازدید: 645 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image