ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی یک هزار و 500 نفر جذب دانشگاه فرهنگیان فارس می شوند

یک هزار و 500 نفر جذب دانشگاه فرهنگیان فارس می شوند

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: در سال تحصیلی جدید یک هزار و 500 دانشجو وارد دانشگاه فرهنگیان فارس می شوند.


به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین روزی طلب ظهر شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان افزود: سال گذشته برای اولین بار یک هزار و 500 دانشجو وارد این دانشگاه شدند که در سال تحصیلی جدید نیز به همین تعداد دانشجو جذب می شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان سال تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان فعالیت خود را از بهمن ماه آغاز می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه در سال های گذشته ورود برخی از افراد باعث افت فرهنگیان گردید یادآور شد: زمانی به دستور دولت اقدام به جذب انجام شد و هرکس با مدرک تحصیلی مرتبط و غیر مرتبط وارد آموزش و پروش شد و این حضور باعث بروز مشکلاتی برای فرهنگیان شده بود.

روزی طلب تاکید کرد: پس از اینکه این ضربه به بدنه آموزش و پرورش وارد شد با راه اندازی دانشگاه فرهنگیان قرار شد که تمامی معلمان از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باشند.

وی با بیان اینکه کسب علم باید به همراه تهذیب باشد، گفت: آنچه که باید برای همگان اهمیت داشته باشد کسب علم و دانش در کنار تهذیب است و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید به این مباحث توجه ویژه ای داشته باشند زیرا این مهم تاکنون انجام نشده و نتیجه آن را در جامعه مشاهده می کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان باید توجه داشته باشند که اگر در این دانشگاه فعالیت موثر نداشته باشند حضور آنها با مشکل مواجه است.

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید مهر 91، آگهی استخدام سال 92، استخدام 14 مهر 92، استخدام 15 مهر 92، استخدام جدید، جذب نیرو در دانشگاه فرهنگیان، استخدامی جدید دانشگاه فرهنگیان، استخدام فارس، استخدام شیراز

آمار بازدید: 431 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image