ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 322 نفر در فولاد هرمزگان

استخدام 322 نفر در فولاد هرمزگان

مدیر امور اداری فولاد هرمزگان از استخدام 322 نفر با برگزاری آزمون و با هدف تکمیل نیروی انسانی در تمامی مقاطع تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سیدرضا شاه‌جهان‌پور ظهر امروز در نشستی پیرامون وضعیت نیروی انسانی در صنایع فولادی گفت: این شرکت استخدام 322 نفر را در برنامه خود دارد که از این تعداد 159 نفر در مقطع تحصیلی دیپلم، 87 نفر در مقطع تحصیلی فوق دیپلم، 55 نفر در مقطع تحصیلی لیسانس و 21 نفر در مقطع فوق لیسانس استخدام خواهد کرد.
وی افزود: ثبت نام متقاضیان برای شرکت در آزمون استخدامی این شرکت از 23 شهریور ماه سال‌جاری شروع و تا پایان 10/7/92 ادامه دارد.
این مسئول اظهار داشت: پس از اخذ مجوز هیئت مدیره و براساس شرایط و ضوابط تامین نیرو شرکت، این افراد در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرفته می‌شوند.
شاه‌جهان‌پور با بیان اینکه پذیرش در مقطع دیپلم به افراد بومی هرمزگان اختصاص دارد تصریح کرد: ملاک احراز بومی بودن متقاضیان، محل تولد مندرج در شناسنامه افراد و یا گذراندن دو مقطع از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در استان هرمزگان است.
مدیر امور اداری فولاد هرمزگان اظهار داشت: آزمون استخدامی نهم و دهم آبان ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد که در صورت تغییر در تاریخ‌های برگزاری آزمون از طریق سایت‌های اعلام شده اطلاع رسانی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط پذیرفته شدگان، جدول نیاز رشته‌های تحصیلی و منابع آزمون می‌توانند به سایت فولاد هرمزگان مراجعه کنند.
مدیر امور اداری فولاد هرمزگان بیان داشت: اسامی پذیرفته شدگان به صورت 1.5 برابر ظرفیت اعلام می‌شود و پس از انجام مراحل مصاحبه تخصصی، طب صنعتی و گزینش نفرات نهایی دعوت به کار می‌شوند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید فولاد هرمزگان، آگهی استخدامی مهر 92، استخدامی های مهر 92، استخدامی جدید فولاد هرمزگان

آمار بازدید: 470 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image