ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس استخدام سایر استخدام استخدام 110 کارآموز وکالت در استان اصفهان

استخدام 110 کارآموز وکالت در استان اصفهان

رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان گفت: در حال حاضر اصفهان نیازمند جذب 110 کارآموز وکالت است.

سید مصطفی انوری‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون وکالت سال 1392 از روز گذشته آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام افراد در شرکت در آزمون وکالت به مدت یک هفته و تا هفتم مهر ماه امسال ادامه دارد.
وی اضافه کرد: امسال کانون وکلای دادگستری در راستای اجرای تبصره یک قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت نسبت به پیش‌بینی تعداد کارآموزان وکالت مورد نیاز در سطح استان اقدام کرده است و جذب وکلای دادگستری در استان براساس این موضوع صورت می‌گیرد.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با اشاره به فعالیت 23 کانون وکلای دادگستری در سطح کشور تصریح کرد: تمام کانون‌های وکلای دادگستری موجود در سطح کشور به اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران نمایندگی داده‌اند تا این اتحادیه نسبت به برگزاری آزمون وکالت امسال اقدام کند.
وی به تعداد وکلای مورد نیاز در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر اصفهان نیازمند جذب 110 کارآموز وکالت است و با برگزاری آزمون وکالت در آذر ماه امسال این کارآموزان جذب کانون وکلای دادگستری استان می‌شوند.
انوری‌زاده با بیان اینکه ثبت‌نام متقاضیان دارای شرایط حضور در آزمون وکالت از روز گذشته در سطح کشور آغاز شده است، تاکید کرد: آزمون وکالت امسال در نخستین جمعه آذر ماه به صورت سراسری در سطح کشور برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه امسال با کاهش جذب کارآموزان وکالت در استان نسبت به سال گذشته مواجه هستیم، افزود: در سال‌های گذشته جذب کارآموزان وکالت در استان چهارمحال و بختیاری نیز با استان اصفهان انجام می‌شده، اما از حدود هشت ماه گذشته کانون وکلای دادگستری استان چهارمحال و بختیاری مستقل از کانون وکلای دادگستری استان اصفهان فعالیت می‌کند.
رئیس کانون وکلای دادگستری استان اصفهان با اشاره به تعداد کارآموزان وکالت جذب شده در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 190 کارآموز وکالت برای استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری جذب شده‌اند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 800 وکیل و 400 کارآموز وکالت در استان اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: پروانه‌های وکالت باید پس طی شش ماه باید از قبولی افراد در آزمون وکالت صادر شود و کارآموزان وکالت باید یک سال و نیم کارآموزی کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید، استخدام مهر 92، استخدام 2 مهر 92، استخدام 3 مهر 92، آگهی استخدام مهر ماه 92، استخدام اصفهان 92، استخدامی های اصفهان مهر 92، استخدام کارآموز وکالت 92

آمار بازدید: 307 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image