ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام 29 هزار دهيار از سراسر کشور

استخدام 29 هزار دهيار از سراسر کشور

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در شیراز گفت: در کشور 63 هزار آبادی وجود دارد که از این تعداد 37 هزار روستا بیش از 20 خانوار جمعیت و 29 هزار روستا هم دارای دهیاری است که مسئولیت 888 دهیاری را زنان بر عهده دارند .


کوشش تبار ادامه داد : امسال دولت قصد دارد با کمک درآمدی که از طریق خود دهیاری‌ها کسب می شود 29 هزار دهیار با تجربه غیرشاغل را بیمه و استخدام کند .

وی از بخشداران خواست با تعامل با شوراها در خصوص انتخاب دهیاران با تجربه که دارای پیشینه مثبت هستند اقدام کنند و اجازه ندهند دهیاران دوره دیده و با تجربه غیر فعال شوند.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور نیز گفت: در بودجه امسال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای دهیاری‌ها و شهرداری‌های کلان شهرها و شهرستان‌ها در نظر گرفته شده که 20 درصد این بودجه متعلق به دهیاری‌ها است .

وی افزود : امسال دهیاری‌های استان فارس از دولت 20 میلیارد تومان بودجه دریافت می کنند .

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس نیز بیان کرد: شوراهای روستاها تنها 15 روز بعد از شروع فعالیتشان فرصت دارند دهیار را انتخاب ومعرفی کنند و در استان فارس 4300آبادی وجود دارد که تنها2613 روستا دارای دهیاری است .

کلمات کلیدی: استخدام کل کشور، استخدام سراسر کشور، استخدام دولتی سال 92، استخدام در سراسر کشور سال 92، استخدام دهیار، استخدام شهریور 92، استخدامی های جدید سال 92، استخدامی 92

آمار بازدید: 1006 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image