ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام ۱۶۰ پژوهشگر و پشتیبان پژوهشی در علوم پزشکی آذربایجان غربی

استخدام ۱۶۰ پژوهشگر و پشتیبان پژوهشی در علوم پزشکی آذربایجان غربی

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از جذب ۱۶۰ نفر پژوهشگر و پشتیبان پژوهشی در این دانشگاه در قالب یک برنامه پنج ساله خبرداد.

مرتضی متذکر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه با تشریح فعالیت های این معاونت و چشم اندازهای پیش رو اظهار کرد: براساس تفاهم نامه معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در سال 90 ، اهداف و چشم اندازهای دانشگاه در 5 سال آینده طبقه بندی شده است که بر این اساس افزایش تعداد مقالات علمی پژوهشی نمایه های ISIو PUBMEDبه 400 مقاله در سال مورد پیش بینی و برنامه ریزی قرار گرفته است.
وی گفت: جذب حداقل 160 نفر پژوهشگر و پشتیبان پژوهشی به همراه تاسیس 9 مرکز تحقیقاتی و 3 پژوهشکده تا پایان برنامه پنج ساله در صدر برنامه های این معاونت قرار دارد.
متذکر اضافه کرد: تاسیس یک پژوهشگاه و یک مرکز رشد تا پایان برنامه پنج ساله در کنار فراهم آوری امکان دستیابی به سهمی از بازار محصولات و خدمات در حوزه سلامت در قالب همین برنامه مورد پیش بینی قرار گرفته است.
معاون تحقیقات فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: سرمایه گذاری یک سوم بودجه پژوهشی برای حمایت از نهادهای غیر دولتی فعال در حوزه سلامت، شامل مراکز رشد، شرکت های زایشی، شرکت های انتقال دانش و فناوری و مراکز ارزیابی فناوری زیستی تا پایان همین برنامه در صدر توجهات بخش معاونت تحقیقات و پژوهشی دانشگاه خواهد بود.
وی با تبیین چگونگی رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی کشور توسط وزارت بهداشت اظهار کرد: مجموعه پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در محورهای حاکمیت و مدیریت پژوهشی، توانمند سازی، تولید دانش و تحقیقات دانشجویی توسط معاونت تحقیقات وزارت بصورت سالانه ارزیابی می‌شوند و از سال 1391 این مهم به‌صورت آنلاین و الکترونیک مورد ارزشیابی قرار می‌گیرد که براساس آن رتبه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در ارزشیابی سال 91 از لحاظ تولید دانش بین 24 دانشگاه تیپ 2 رتبه هفتم را کسب کرده و در مجموع امتیازات در میان 44 دانشگاه علوم پزشکی کشور در رتبه شانزدهم قرار گرفته است.
متذکر افزود: باید توجه کرد که 8 دانشگاه بزرگ تیپ یک شامل تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز، جندی شاپور و کرمان نیز در این رتبه بندی لحاظ می شوند که از نظر تعداد اعضائ هیئت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و نیز تعداد دانشکده های موجود با این دانشگاه قابل مقایسه نیستند.
به گفته وی در میان دانشگاه‌های هم تیپ، رتبه دانشگاه هایی چون دانشگاه علوم پزشکی گیلان، زاهدان، علوم بهزیستی و توانبخشی با دارا بودن هیئت علمی و پژوهشگر تطبیق یافته بیشتر در رتبه بعد از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه قرار گرفته اند.
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی ارومیه در شاخص میزان رشد تولید دانش و میزان نشر مقالات در نمایه های بین المللی برابر ارزیابی معاونت تحقیقات وزارت در سال‌های 90 و 91 در میان 8 دانشگاه برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ارزیابی و در در مراسمی با حضور مقام محترم وزارت مورد تقدیر قرار گرفت.
وی با بیان نقش حوزه تحقیقات و پژوهش در ارتقاء رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه به تیپ یک گفت: به طور اساسی در همه کشورها و سیستم های بین المللی ارزیابی مراکز دانشگاهی، زیر ساخت‌ها و برون دادهای حوزه های آموزشی و پژوهشی بیشترین نقش را در ارتقاء رتبه دانشگاه ایفا می‌کند که در این دانشگاه نیز بالطبع کمیت و کیفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه از جمله تعداد و نسبت اساتید با مرتبه استادیاری، دانشیاری و استادی به کل اعضا هیئت علمی، تعداد و تنوع دانشکده های دانشگاه، تعداد دانشجویان بویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی از جمله کارشناسی ارشد و PhD و دوره های رزیدنتی، مراکز تحقیقاتی و میزان سهم دانشگاه در تولیدات علمی از جمله مقالات چاپ شده در مجلات معتبر در ارتقاء دانشگاه‌های علوم پزشکی ارومیه نقش بسزایی داشته است.

کلمات کلیدی: استخدام شهریور 92، استخدام جدید 92، استخدام علوم پزشکی، استخدام 14 شهریور 92، استخدام 15 شهریور 92، استخدام آذربایجان غربی، استخدامی آذربایجان غربی 92، استخدام پژوهشگر و پشتیبان پژوهشی

آمار بازدید: 546 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image