ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی همه ی استخدامی های دولتی نیمه دوم مرداد 92

همه ی استخدامی های دولتی نیمه دوم مرداد 92

در این بخش می توانید همه ی آگهی های استخدامی دولتی نیمه دوم مرداد 92 را به صورت یکجا مشاهده کنید.


استخدام در فرماندهی انتظامی استان سمنان

تاریخ ثبت: ۲۷/۵/۱۳۹۲


فرماندهی انتظامی استان سمنان برای تامین نیروی انسانی متخصص معاونت اجتماعی، این فرماندهی استخدام می‌کند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرماندهی انتظامی استان سمنان به منظور تامین نیروی انسانی متخصص معاونت اجتماعی این فرماندهی از بین داوطلبان مرد به صورت پیمانی پنج ساله از طریق آزمون ورودی (مصاحبه و معاینات پزشکی) استخدام می‌کند.


رشته‌های تحصیلی مورد نیاز عبارتند از:

گروه اول : روانشناسی عمومی، بالینی، روانسنجی، مشاوره و راهنمایی، مددکاری اجتماعی برای خدمت در واحد مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان و شهرستان‌ها در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر است.


گروه دوم: جامعه شناسی، علوم اجتماعی و مردم شناسی در مقطع کارشناسی برای خدمت در سایر واحدهای معاونت اجتماعی استان سمنان و شهرستانها است.


داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان واقع در خیابان طالقانی، نرسیده به چهارراه شهدا مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 3320928-0231 و 2182841 -0231تماس گیرند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید 92، استخدام 27 مرداد 92، استخدام 28 مرداد 92، آگهی استخدام 92، استخدام سمنان، استخدام سمنان 92، استخدام نیروی انتظامی، استخدام نیروی انتظامی سال 92
-------------

استخدام در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان

تاریخ ثبت: ۲۷/۵/۱۳۹۲


اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر دارد از بین افراد واجد شرایط در مقاطع کارشناس روابط عمومی و کارشناس امور اعضا و تشکل‌ها با مدرک لیسانس و بالاتر از طریق آزمون، مصاحبه و گزینش به صورت قراردادی تمام وقت استخدام کند.


متقاضیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ 31 مرداد 92 فرم ثبت نام را از طریق وب سایت www.eccim.com دریافت و پس از تکمیل به همراه مدارک مورد نیاز به صندوق پستی اصفهان 336-81656 ارسال کنند. (بر روی پاکت درج شود مربوط به استخدام)


لازم به ذکر است اولویت استخدام با متقاضیان دارای سابقه کار مفید مرتبط (حداکثر شش سال) است.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید 92، استخدام 27 مرداد 92، استخدام 28 مرداد 92، آگهی استخدام 92، استخدام اصفهان، استخدام اصفهان سال 92، استخدام دولتی در اصفهان، استخدام لیسانس در اصفهان
------------

اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران استخدام می‌کند

تاریخ ثبت: ۲۷/۵/۱۳۹۲


اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای تکمیل کادر خود از داوطلبان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اتاق تعاون مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای تکمیل کادر خود از داوطلبان متخصص در مقاطع تکنسین مسلط به نرم افزار و سخت افزار و شبکه، کارمند مسلط به ICDL، فتوشاپ،مفاهیم، طراحی سایت، مسوول دفتر امور بین الملل، مترجم زبان‌های انگلیسی و فرانسه، کارشناس اقتصاد بین الملل، کارشناس تعاون و کارشناس مدیریت با حداقل سه سال سابقه و حداکثر 30 سال سن دعوت به همکاری کرده است.


متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به پست الکترونیکی PR@icccoop.ir و یا به شماره فاکس 88751783-021 ارسال کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید 92، استخدام 27 مرداد 92، استخدام 28 مرداد 92، آگهی استخدام 92، استخدام اتاق تعاون، استخدام اتاق تعاون سال 92، استخدام دولتی 92، استخدام تکنسین 92، استخدام کارمند 92
-----------

استخدام در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

تاریخ ثبت: ۲۶/۵/۱۳۹۲


سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، تعدادی کارشناس را پس از قبولی در آزمون کتبی و طی دوره آموزشی به عنوان مسوول فنی استخدام می‌کند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با توجه به ابلاغ دستورالعمل و مقررات اجرایی گلخانه‌ها (نظام گلخانه‌ای کشور) توسط معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی خراسان رضوی برای اجرای تشریفات نظام گلخانه‌ای توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و براساس مصوبه 26 تیر ماه 92 شورای سازمان، در نظر دارد تعدادی کارشناس را پس از قبولی در آ‌زمون کتبی و طی دوره آموزشی به عنوان مسوول فنی ، واحدهای تولید محصولات گلخانه‌ای و پرورش قارچ خوراکی بپذیرد.



مدارک مورد نیاز:

1-تکمیل فرم ثبت نام (اسکن شده)

2-یک قطعه عکس 3*4 (اسکن شده)

3-تصویر کارت پایان خدمات یا معافیت از سربازی برای آقایان (اسکن شده)

4-تصویر کارت عضویت (پشت و رو) (اسکن شده)

5-ارائه مدارک دال بر سوابق مفید کاری (سرباز سازندگی، طرح کارورزی، سوابق مرتبط با فعالیت در گلخانه، سابقه در بخش کشاورزی)، بومی منطقه (اسکن شده)

6-خانواده‌های ایثارگران (شامل جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا) با ارائه معرفی نامه معتبر (اسکن شده)

7-اصل فیش واریزی به مبلغ 200000 ریال به حساب مهرگستر 491741823 نزد بانک کشاورزی میدان راهنمایی با نام سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی (اسکن شده)

8-گواهی تکمیل پرونده رتبه بندی از رابط نظام مهندسی شهرستان (در صورت نداشتن رتبه)(اسکن شده)



متقاضیانی که عضو سازمان بوده ولی هنوز کارت عضویت آن‌ها صادر نشده، لازم است شماره نظام مهندسی خود را به صورت خوانا در فرم ثبت نام قید کنند. در صورت عدم شرکت در آزمون، هزینه ثبت نام مسترد نخواهد شد، ضمنا مدارک ثبت نام کلیه متقاضیان در پرونده آنان بایگانی خواهد شد.



نحوه ثبت نام:

داوطلبان لازم است فرم ثبت نام (اسکن شده) را تکمیل و همراه با سایر مدارک (اسکن شده) مشروحه ذیل در قالب CD حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 31 مرداد 92 با پست پیشتاز به آدرس دبیرخانه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، نبش خیابان ابوسعید ابوالخیر، صندوق پستی 484-91735 ارسال کنند.



مراحل برگزاری آزمون:

به منظور سنجش اطلاعات و دانسته‌های متقاضیان، آزمون علمی روز جمعه 8 شهریور 92 راس ساعت 10 در مکانی که متعاقبا اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد؛ کارت ورود به جلسه آزمون، روز پنجشنبه 7 شهریور 92 در محل سازمان نظام مهندسی توزیع خواهد شد. (ضمنا از ساعت 8 الی 9:30 در محل برگزاری آزمون نیز کارت ورود به جلسه توزیع خواهد شد).



اسامی واجدین شرایط شرکت در آزمون کتبی (بعد از اتمام ثبت نام و بررسی مدارک) روز سه شنبه مورخ 5 شهریور 92 از طریق سایت سازمان به نشانی www.razavi-agri-eng.ir اعلام خواهد شد.



نتیجه آزمون کتبی آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ 11 شهریوز 92 در سایت نظام مهندسی و تابلو اعلانات سازمان نظام مهندسی درج و برای رابطین سازمان در شهرستان‌ها اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، آگهی استخدام 92، استخدام 26 مرداد 92، استخدام 27 مرداد 92، استخدام خراسان رضوی، استخدام مشهد، استخدام خراسان رضوی سال 92، استخدام استان خراسان، استخدام دولتی در استان خراسان 92
--------------

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران استخدام می کند

تاریخ ثبت: ۲۶/۵/۱۳۹۲


قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظورتامین نیروی انسانی مورد نیا زخود ازمیان آقایان به صورت پیمانی داوطلب می پذیرد.

براین اساس، دارابودن مدرک تحصیلی دیپلم متوسطه با معدل 14 دریکی ازرشته‌های ریاضی فیزیک،علوم تجربی ، علوم انسانی و فنی وحرفه‌ای برای شرکت دراین فراخوان الزامی است.

زمان برگزاری آزمون استخدامی مورخ 15 شهریورماه سال 1392 خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به صفحه 14 شماره 785 نشریه بازارکار مورخ 26 مردادماه مراجعه وحداکثرتا تاریخ 10 شهریورماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کلمات کلیدی: آگهی جدید استخدامی، استخدام سال 92، استخدام 26 مرداد 92، استخدام 27 مرداد 92، استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء، استخدام قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء سال 92، استخدامی ارتش، استخدام جدید ارتش 92
-------------

جزئیات استخدام 500 نفر در تامین اجتماعی

تاریخ ثبت: ۲۳/۵/۱۳۹۲


یک کارشناس تامین اجتماعی در ارتباط با استخدام 500 نفر در سازمان تامین اجتماعی، به تشریح روال قانونی استخدامها در این سازمان پرداخت و گفت: استخدامها باید با اطلاع هیئت امنای تامین اجتماعی انجام شود.

محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: اصولا استخدامها بر مبنای فرایند گردش استخدامی که در آیین نامه استخدامی سازمان تامین اجتماعی پیش بینی شده است، انجام می شود.

وی با عنوان این مطلب که چنین پیشنهادی در رابطه با استخدام 500 نفر در هیئت امنای تامین اجتماعی مطرح شده است، افزود: استخدام در تامین اجتماعی، آزمون و شرایط خاص خودش را دارد و اینطور نیست که یک دفعه استخدامی انجام شود.

اشرفی با اشاره به نیاز سازمان تامین اجتماعی به تخصص های مختلف در بخشهای بیمه ای، درمانی و اقتصادی، اظهارداشت: ظاهرا سازمان در یک دوره ای با برگزاری آزمون استخدامی، نیروهای مورد نیاز خودش را جذب و استخدام کرد. ولی مجددا آنچه برای استخدام نیرو مطرح شده است، بر اساس طرحی بوده است که هیئت امنا اختیار آن را به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی داده اند که می بایست فرایند قانونی آن طی شود.

این کارشناس تامین اجتماعی در ارتباط با اینکه برخی اعضای هیئت امنا از استخدام 500 نفر اظهار بی اطلاعی کرده اند، گفت: امکان ندارد چنین چیزی باشد زیرا بدون مجوز هیئت امنا، این قبیل امور نمی تواند عملیاتی شود.

وی در ادامه به کارکرد و وظایف هیئت امنای تامین اجتماعی انتقاد کرد و افزود: البته کارکرد خود هیئت امنا نیز جای بحث دارد چون کارکرد آنها باید در زمینه صندوقهای بیمه ای باشد اما آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد، تصمیم گیری های دولتی است.

اشرفی به نقش نمایندگان بیمه شدگان و کارفرمایان در هیئت امنای تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: متاسفانه رای این دو نماینده هیچ تاثیری در تصمیمات و مصوبات هیئت امنا ندارد و آنچه هیئت امنا تصمیم می گیرد و مصوب می کند، نیازی به رای این دو نماینده ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر برخی شنیده ها از سازمان تامین اجتماعی حاکی از آن است که شامگاه یکشنبه پس از تهیه صورتجلسه‌ای توسط هیات امنا، اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخرین ساعت شب این صورتجلسه را دریافت و پس از اعمال برخی حذف و اضافات مجوز استخدام 500 نیرو در تامین اجتماعی را امضا و به معاونت اداری مالی ابلاغ می کند. گفته می شود در حال حاضر مشاور اجرایی معاونت اداری مالی در حال انجام امور مربوط به جذب نیرو است. این اقدام خلاف مقررات و ضوابط در حالی در هیات امنای تامین اجتماعی انجام شده است که بر اساس قانون و آیین نامه استخدامی سازمان جذب نیرو باید با مجوز هیئت مدیره انجام شود.

از سوی دیگر شنیده شده با توجه به اینکه وزیر پیشنهادی در جریان این اقدامات قرار گرفته گزینش سازمان تامین اجتماعی به این موضوع ورود کند.

در همین رابطه محمد پارسا عضو هیئت امنای تامین اجتماعی در ارتباط با 500 استخدام جدید در سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: هیئت امنای تامین اجتماعی یکبار مجوز استخدام در این سازمان صادر کرده است که بر اساس آزمون می بایست انجام شود. اینکه 500 استخدام جدید انجام شده باشد، در حیطه وظایف هیئت امنا نیست و می بایست از طریق هیئت مدیره سازمان پیگیری و بررسی شود.

کلمات کلیدی: جذب نیرو در تامین اجتماعی، استخدامی تامین اجتماعی، آگهی استخدام تامین اجتماعی سال 92، استخدام تامین اجتماعی 92، آیین نامه استخدامی سازمان تامین اجتماعی، استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 92
------------------

دانشگاه صنعتی کرمانشاه استخدام می‌کند

تاریخ ثبت: ۲۳/۵/۱۳۹۲


مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی کرمانشاه از انتشار آگهی استخدام قرارداد کار معین در این دانشگاه خبر داد.


حسین پار در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در نظر دارد، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود و از محل مجوز هیات امناء، طبق مفاد دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی موضوع فصل چهارم آیین‌نامه اداری، استخدامی کارکنان غیرهیات علمی مصوب هیات امناء دانشگاه،، تعداد ۸ نفر از واجدین شرایط به شرح مندرج در وب سایت دانشگاه را از طریق آزمون کتبی توسط سازمان سنجش، مصاحبه و گزینش به صورت قرارداد کارمعین انجام دهد.


وی افزود: متقاضیان با مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی، در صورت احراز شرایط، اقدام به تکمیل فرم و تأمین مدارک مورد نیاز مطابق با شرایط اعلام شده از 26 مرداد تا ششم شهریور و از طریق پست سفارشی، به نشانی کرمانشاه، میدان آزادگان، ابتدای شهرک صدرا، دانشگاه صنعتی کرمانشاه ارسال کنند.


پار با بیان اینکه این استخدام از میان داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کاردانی تا کارشناسی ارشد انجام می‌شود، اظهارکرد: داوطلبان شرکت در این آزمون استخدامی جهت آگاهی از شرایط و رشته‌های مورد نیاز آن می‌توانند به وب سایت دانشگاه صنعتی کرمانشاه به نشانی http://www.kut.ac.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی 92، استخدامی 23 مرداد 92، استخدام 24 مرداد 92، استخدام دانشگاه، استخدام دانشگاه 92، استخدام دانشگاه سال 92، استخدام دانشگاه دولتی 92
---------------

ثبت نام هفتمین فراخوان استخدام هیأت علمی آغاز شد

تاریخ ثبت: ۲۱/۵/۱۳۹۲


فرایند نام نویسی در هفتمین فراخوان جذب هیأت علمی وزارت علوم از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امکان ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی فراخوان هفتم مرکز جذب از امروز دوشنبه 21 مرداد در سامانه جذب وزارت علوم به نشانی www.jazb.msrt.ir فعال شد.

متقاضیان می توانند علاوه بر ثبت نام، مشخصات خود را تکمیل کنند.

با اعلام مرکز جذب وزارت علوم، به دلیل تغییرات در نظر گرفته شده برای بهبود پرداخت الکترونیکی، سیستم پرداخت و انتخاب اولویت به صورت آنلاین فعال خواهد شد.

کلمات کلیدی: استخدام هیأت علمی، استخدام هیأت علمی سال 92، استخدام هیأت علمی دانشگاههای دولتی، استخدام دولتی 92، استخدام استاد دانشگاه، استخدام مدرس دانشگاه، جذب هیئت علمی، جذب هیأت علمی وزارت علوم، استخدام دانشگاه
---------------

استخدام 4 هزار عضو هیأت علمی پزشکی در انتظار مجوز ریاست جمهوری

تاریخ ثبت: ۱۹/۵/۱۳۹۲


سرپرست هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت بهداشت گفت: مجوز جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی هنوز صادر نشده و جذب 4 هزار نفر در انتظار مجوز ریاست جمهوری است.

دکتر عباس مسجدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ما در وزارت بهداشت برای جذب هیات علمی دو فراخوان در شهریورماه و بهمن ماه اعلام می کنیم. وزارت بهداشت اعلام نیاز به 4 هزار عضو هیات علمی را برای صدور مجوز استخدامی به ریاست جمهوری ارائه کرد که تاکنون این مجوز محقق نشده است.

وی افزود: ما بر اساس حداقل استانداردهای نسبت استاد به دانشجو که برای دانشگاه های علوم پزشکی درنظر گرفته ایم باید 17 هزار و 600 عضو هیات علمی داشته باشیم که در حال حاضر حدود 12 هزار و 560 نفر جذب شده اند و 5 هزار نفر دیگر مورد نیاز است.

سرپرست هیات مرکزی جذب هیات علمی وزارت بهداشت یادآور شد: در صورتی که بخواهیم از حداقل استاندارد به استاندارد بیشتری برسیم باید 21 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه های علوم پزشکی داشته باشیم. در حالی که برای میزان کنونی هم مشکلات جذب اعتبار و صدور مجوز داریم.

وی با اشاره به اعلام نیاز دانشگاه ها و رشته های اعلام شده گفت: اعلام نیاز دانشگاه ها حدود 5 هزار نفر است که در سیستم آموزش، پژوهش و درمان جذب خواهند شد که با توجه به مجوز که هنوز صادر نشده ما 4 هزار نفر را به ریاست جمهوری اعلام کرده ایم.

مسجدی تاکید کرد: پیگیری های لازم برای اخذ مجوز استخدام هیات علمی انجام شده است و به محض اینکه مجوز صادر شود ما فراخوان جذب هیات علمی شهریورماه دانشگاه های علوم پزشکی را منتشر می کنیم.

وی اظهار داشت: تمامی فراخوان های اخیر به گونه ای بوده است که هیات علمی تمام وقت جغرافیایی استخدام می شود و طبیعتا قانون برنامه پنجم را که باید پزشکان یا در بخش دولتی یا در بخش خصوصی باشند را اجرا می کند.

کلمات کلیدی: استخدام عضو هیأت علمی پزشکی، جذب عضو هیأت علمی پزشکی، استخدام هیات علمی، جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی، استخدام دانشگاه های علوم پزشکی، استخدام مدرس
--------------

استخدام در دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني كردستان در سال 92

تاریخ ثبت: ۱۸/۵/۱۳۹۲


دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي درماني كردستان درنظردارد جهت تأمين نيروي انساني موردنيازخود ،در اجراي بند32 بيست وپنجمين صورتجلسه مورخه 5/7/91 هيأت امناء ،طبق مفاد دستورالعمل اجرايي برگزاري آزمون استخدامي موضوع فصل چهارم آئين نامه اداري ، استخدامي كاركنان غيرهيأت علمي مصوب هيأت امناء دانشگاه تعداد25نفر ازافرادواجدشرايط(صرفاًبومي شهرستان سنندج)رابراساس ضوابط مندرج درمتن اين آگهي ازطريق برگزاري آزمون كتبي عمومي، به صورت قراردادي(موضوع قراردادتبصره5ماده 31 آئين نامه اداري ، استخدامي) وماده 32آيين نامه اداري،استخدامي وبارعايت مقررات استخدامي مصوب هيأت امناي دانشگاه پس ازسير مراحل گزينشي براساس ضابطه انتخاب اصلح براي خدمت دربيمارستان 34تختخوابي جراحي قلب شهيد بروجردي سنندج وضمناًتعداد 20نفر پرستارو1نفرمسئول پذيرش ومدارك پزشكي باتوجه به عدم تكميل ظرفيت رشته شغلي پرستارشهرستانهاي بيجار،قروه وديواندره درآزمون استخدام قراردادي مورخه 18/12/91ورشته شغلي مسئول پذيرش ومدارك پزشكي شهرستان سروآباد درآزمون استخدام قراردادي مورخه 17/3/92دانشگاه بارعايت مقررات استخدامي وازطريق آزمون كتبي عمومي وتخصصي به صورت قراردادي(موضوع قرارداد تبصره5ماده31) پس ازسيرمراحل گزينشي براساس ضابطه انتخاب اصلح استخدام نمايد


به آدرس http://www.mukazmoon.ir/مراجعه نمایید.

آخرين مهلت: 19 امرداد 1392
منبع: بازارکار

کلمات کلیدی: استخدامی های جدید، استخدام 18 مرداد 92، استخدام 19 مرداد 92، استخدام دانشگاه علوم پزشكي، استخدام دانشگاه علوم پزشكي 92، جذب نیرو دانشگاه علوم پزشكي 92، استخدام دانشگاه علوم پزشكي کردستان، استخدام کردستان
--------------

استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش از اولویت‌های لشکر 28

تاریخ ثبت: ۱۶/۵/۱۳۹۲


فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان استخدام و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی را یکی از اولویت‌های این لشگر برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سیروس رزمگیر سه‌شنبه شب در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که در محل باشگاه افسران سنندج برگزار شد، اظهار داشت: 99 شهید لشگر 28 پیاده کردستان جاویدالاثر هستند.
وی عنوان کرد: همچنین لشگر 28 پیاده کردستان با تقدیم 13 هزار 850 جانباز و 399 آزاده سرافراز یکی از لشگرهای ممتاز نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه است.
فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان در ادامه به رشادت‌های مردم کردستان در قبل از دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت: لشگر 28 کردستان شهدای شاخصی همچون شهید ثابت، عبادت و نصرت‌زاد را تقدیم انقلاب کرده و قرار شد که یادمان شهید نصرت‌زاد ایجاد شود که متاسفانه تاکنون این کار به دست فراموشی سپرده شده است.
رزمگیر استخدام و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی را یکی از اولویت‌های این لشگر عنوان کرد و یادآور شد: در زمینه خدمات شهری نیز اماکن و منزل مسکونی و سازمانی پادگان‌های استان در اختیار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
وی همچنین از انتقال موزه دفاع مقدس لشگر 28 پیاده کردستان به موزه دفاع مقدس باشگاه افسران سنندج خبر داد.
فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان به دیدار و بازدید از خانواد‌های معظم شهدای ارتش در مراسم‌ها و مناسبات مختلف در طول سال اشاره کرد و افزود: امسال در 29 فروردین ماه از 44 خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل شد و در سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر نیز در مراسمی از 120 نفر از خانواده‌های شهدای ارتشی، جانبازان و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.
رزمگیر یکی دیگر از خدمات لشگر 28 پیاده کردستان به منظور تکریم از مقام شامخ شهدا و جامعه ایثارگری را برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی برای خانواده‌های معظم شهدای ارتش ذکر کرد و گفت: سالانه در دو نوبت خانواده‌های معظم شهدا در قالب سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و در قالب اردوی تفریحی به مازندران اعزام می‌شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور تکریم از مقام شامخ شهدا و ادای احترام به خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری سال گذشته با 100 نفر از جامعه ایثارگری شهرستان سنندج در مناسبت‌های مختلف دیدار شده است.

کلمات کلیدی: استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر، استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر سال 92، استخدام ارتش، استخدام ارتش سال 92، استخدامی ارتش
----------------

استخدام در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد

تاریخ ثبت: ۱۶/۵/۱۳۹۲


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد در نظر دارد به منظور تکمیل کادر پژوهشگری مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی از بین افراد واجد شرایط استخدام کند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گناباد در نظر دارد به منظور تکمیل کادر پژوهشگری مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت از بین افراد واجد شرایط و مرتبط با گروه‌های پژوهشی این مرکز از طریق برگزاری مصاحبه تخصصی به صورت انجام طرح، تعهد خدمت یا قراردادی به جذب پژوهشگر با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های آموزش بهداشت و ارتقای سلامت جمعیت شناسی، اپیدمیولوژی، رفاه اجتماعی، مطالعات خانواده، پژوهشگری در علوم اجتماعی، تغذیه، آموزش پرستاری، مامایی، آمار زیستی، سالمندشناسی، روانشناسی سلامت، سیاست گذاری سلامت، اقتصاد سلامت و روانشناسی سلامت اقدام کند.



مدارک مورد نیاز:

1-تکمیل و ارسال فرم درخواست موجود در سایت اینترنتی دانشگاه به آدرس http://sdhprc.gmu.ac.ir/

2-CV

3-مستندهای مربوطه



متقاضیان می توانند رزومه خود را تا تاریخ 10 شهریورماه 92 به آدرس پستی: خراسان رضوی، گناباد، حاشیه جاده آسیایی، دانشگاه علوم پزشکی، مرکز تحقیقات توسعه اجتماعی و ارتقای سلامت، صندوق پستی 397،‌ کد پستی 9691793718 ارسال کنند.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی مرداد 92، استخدام 16 مرداد 92، استخدام 17 مرداد 92، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی 92، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی مرداد 92، استخدام گناباد
---------------

استخدام بازنشستگان دانشگاه‌ها در جهاد دانشگاهی

تاریخ ثبت: ۱۶/۵/۱۳۹۲


رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به تدوین سند تحول راهبردی این نهاد که در آن جایگاه جهاد دانشگاهی به عنوان بهترین فضا و بستر برای پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و رساندن ایده به محصول تبیین شده اعلام کرد: این نهاد در نظر دارد تا از بازنشستگان دانشگاهی به عنوان پژوهشگران برجسته کشور برای پرورش نخبگان استفاده کند تا بستری برای تحقق اهداف تعیین شده توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد.
به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمدحسین یادگاری که در نشست خبری سی‌ و سومین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی سخن می‌گفت حمایت رییس جمهوری از این نهاد انقلاب اسلامی را در انجام مسوولیت‌هایی که بر عهده جهاد دانشگاهی گذاشته شده است، خواستار شد.
وی گفت:‌ جهاد دانشگاهی در سال 59 به دلیل نیاز دانشگاه‌ها به مجموعه‌ای برای ارتقاء تولید علم تشکیل شد که پس از آن نیز چندین ماموریت مهم دیگر بر عهده آن گذاشته شد.
به گفته رییس جهاد دانشگاهی این نهاد در سال 65 مسوول فعالیتهای تحقیقاتی و فرهنگی برای اسلامی شدن دانشگاه‌ها شد و در سال 1369 نیز طبق مصوبه‌ای مسوولیت ایجاد یک پل ارتباطی میان دانشگاه و صنعت را پذیرفت.
وی درباره اهداف دیگری که در سال 1381 با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به اساسنامه این نهاد اضافه شد، توضیح داد: جهاد دانشگاهی از حدود 10 سال پیش «گسترش تحقیقات و شکوفایی روحیه تتبع و استعدادها در سطح جامعه برای نیل به خوداتکایی»، «گسترش طرح‌های کاربردی و نیمه صنعتی از طریق پیوند با مراکز تحقیقاتی به منظور تبدیل علم به محصول» و «توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه از طریق همکاری با حوزه و دانشگاه» را نیز بر عهده گرفت.
یادگاری تصریح کرد: با وجود اهمیتی که وظایف اهداف در نظر گرفته شده جهاد دانشگاهی دارد، دستگاه‌های اجرایی مانند دولت‌ها و حتی شورای عالی انقلاب فرهنگی که حمایت‌گر این نهاد انقلابی است آن را به صورت صددرصد عملیاتی نکرده‌اند.
رییس جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: جایگاه اصلی جهاد در داخل دانشگاه‌ها و کنار تولیدات علمی آنهاست و این نهاد باید بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بازوی اصلی فعالیتهای علمی و تحقیقاتی کشور باشد. البته این بدان معنی نیست که ما رقیب دانشگاه هستیم بلکه دانشگاه‌ها باید ما را به عنوان یک همکار و متمم و مکمل فعالیتهای خود نگاه کنند.
تبیین جایگاه بازنشستگان دانشگاهی و نخبگان کشور در جهاد دانشگاهی طبق سند تحول راهبردی این نهاد
یادگاری با اشاره به این که سند تحول راهبردی این نهاد برای کمک به برنامه‌ریزی در سالهای آینده هم اکنون در حال تنظیم است، گفت: برای تنظیم این سند تهدیدها و فرصت‌ها شناسایی شده و قرار است در آینده‌ای نزدیک سندی که حاصل مستندسازی این مطالعات است در اختیار شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گیرد.
به گفته وی در این سند جهاد دانشگاهی جایگاه خود را به عنوان بهترین فضا و بستر برای پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و نیز رساندن ایده به محصول تبیین کرده و مدعی است که طبق تجربه سالهای گذشته این مراکز باید به دامان جهاد دانشگاهی بازگردند.
رییس جهاد دانشگاهی گفت: طبق آنچه که اهداف جهاد دانشگاهی نشان می‌دهد، این نهاد باید بستر مناسبی برای نخبگان دانشگاهی باشد و دولت نیز باید جهاد را مناسب‌ترین محل برای پرورش نخبگان بداند.
وی با بیان این که جهاد دانشگاهی بهترین بستر برای پرورش اندیشه و خلاقیت ایرانی است، اظهار کرد: این نهاد در نظر دارد تا از بازنشستگان دانشگاهی به عنوان پژوهشگران برجسته کشور برای پرورش نخبگان استفاده کند تا بستری برای تحقق اهداف تعیین شده توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد.
برگزاری نخستین همایش فرهنگ جهادی و جهاد علمی
رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به این که مستکبران در برابر هر فعالیت جهادی که بتواند ره صد ساله را یک شبه طی کند می‌ایستند، گفت: برای تبیین فضای جهاد، ارائه نوعی سبک زندگی در حوزه علم و فناوری و بسترسازی برای رسیدن به اهداف جهاد دانشگاهی، نخستین همایش «فرهنگ جهادی و جهاد علمی» مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: محورهای این همایش «فرهنگ جهادی و جهاد علمی در سیره ائمه اطهار»، «فرهنگ جهادی و جهاد علمی از نگاه امام خمینی(ره) و رهبری»، «فرهنگ جهادی و جهاد علمی، اهداف، راهکارها و مواضع با تاکید بر انقلاب اسلامی»، «فرهنگ جهادی و جهاد علمی طراحی و تحقق الگوی اسلامی، ایرانی پیشرفت و عدالت»، «فرهنگ جهادی و جهاد علمی و جنبش علمی و تمدن سازی قرآنی» و «فرهنگ جهادی و جهاد علمی خودکفایی، استقلال و جهاد اقتصادی» است.
به گفته وی داوطلبان ارائه مقاله به این همایش می‌توانند آ‌ثار خود را تا پایان مرداد ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت www.farhange-jahadi.ir مراجعه کنند.

کلمات کلیدی: استخدام بازنشستگان دانشگاه‌ها، استخدام بازنشستگان دانشگاه‌ها سال 92، استخدام جهاد دانشگاهی، استخدام جهاد دانشگاهی سال 92، استخدامی 92
-----------------

استخدام در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کردستان

تاریخ ثبت: ۱۶/۵/۱۳۹۲


دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی کردستان برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان درنظر دارد برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز خود، تعداد ۲۵نفر از افراد واجد شرایط (صرفاً بومی شهرستان سنندج) را براساس ضوابط، از طریق برگزاری آزمون کتبی عمومی، به صورت قراردادی (موضوع قرارداد تبصره۵ ماده ۳۱ آئین نامه اداری، استخدامی) و ماده ۳۲آیین نامه اداری، استخدامی و با رعایت مقررات استخدامی مصوب هیأت امنای دانشگاه پس از سیر مراحل گزینشی براساس ضابطه انتخاب اصلح برای خدمت دربیمارستان ۳۴تختخوابی جراحی قلب شهید بروجردی سنندج اقدام کند.



ضمناً تعداد ۲۰نفر پرستار و۱نفر مسوول پذیرش مدارک پزشکی هم با توجه به عدم تکمیل ظرفیت رشته شغلی پرستار شهرستانهای بیجار، قروه و دیواندره در آزمون استخدام قراردادی اسفند 91 و رشته شغلی مسوول پذیرش و مدارک پزشکی شهرستان سروآباد در آزمون استخدام قراردادی خرداد 92 دانشگاه با رعایت مقررات استخدامی و ازطریق آزمون کتبی عمومی و تخصصی به صورت قراردادی (موضوع قرارداد تبصره۵ ماده ۳۱) پس از سیر مراحل گزینشی براساس ضابطه انتخاب اصلح، استخدام می‌شوند.


متقاضیان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی http://www.mukazmoon.ir/ مراجعه کنند.



لازم به ذکر است ثبت نام از تاریخ 10 مرداد 92 آغاز شده و تا تاریخ 19 مرداد 92 ادامه دارد. همچنین توزیع کارت از 22 مرداد 92 آغاز و تا 24 مرداد 92 ادامه خواهد داشت.



تاریخ برگزاری آزمون و زمان اعلام نتایج ، متعاقبا اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی مرداد 92، استخدام 16 مرداد 92، استخدام 17 مرداد 92، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی، استخدام در دانشگاه علوم پزشکی 92، استخدامی کردستان، استخدامی کردستان 92، استخدام در کردستان
---------------

شرکت پتروشیمی مهاباد استخدام می‌کند

تاریخ ثبت: ۱۶/۵/۱۳۹۲


شرکت پتروشیمی مهاباد واقع در استان آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد دعوت به همکاری کرده است.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شرکت پتروشیمی مهاباد واقع در استان آذربایجان غربی، شهرستان مهاباد در چارچوب قانون کار و تامین اجتماعی (بصورت قرارداد مدت معین) در مقاطع و رشته‌های تحصیلی مختلف از داوطلبان واجد شرایط با رعایت الویت بومی استان آذربایجان غربی و استانهای همجوار از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه فنی، تخصصی، طب صنعتی و گزینش دعوت به همکاری کرده است.





نحوه ثبت نام برای شرکت درآزمون :



ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی انجام می گیرد. لذا داوطلبان درصورتی که واجد شرایط در آزمون باشند باید اقدامات ذیل را انجام دهند:

۱- داوطلب باید مبلغ ۵۰۰۰۰ ریال بابت هزینه ثبت نام به حساب جام ۷۳۷۰۰۹۹۹۲۶ نزد بانک ملت شعبه دانشگاه امیر کبیر به نام شرکت تعاونی اساتید و کارکنان دانشگاه امیر کبیر (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملت سراسر کشور) واریز کند.


۲- فرم ثبت نام بند رابطور دقیق و واقعی تکمیل کند.



تاریخ ثبت نام برای آزمون:



داوطلبان پس ازمطالعه دقیق مفاد راهنمای آگهی استخدام و درصورت دارا بودن شرایط اعلام شده می توانند تا تاریخ 26 مرداد 92 ثبت نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی به آدرسhttp://mapc.iran-azmoon.ir/Register.aspx انجام دهند.



تاریخ ثبت نام به هیج وجه تمدید نمی شود و امکان ثبت نام داوطلبان بعد از موعد مقرر مقدور نخواهد بود. آزمون کتبی روز پنج شنبه ۷ شهریور ۹۲ در محلی که متعاقبا اعلام خواهد شد برگزار می شود.

کلمات کلیدی: استخدامی جدید، استخدامی مرداد 92، استخدام دولتی، استخدام دولتی سال 92، استخدام دولتی مرداد 92، استخدامی های دولتی، آگهی استخدام دولتی، استخدام در ادارات دولتی

آمار بازدید: 2417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image