ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس استخدام استخدام مهندس و کارشناس زمان آغاز ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

زمان آغاز ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران از شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ دوم شهریور امسال خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، هومن موتمنی از شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان از تاریخ دوم شهریور امسال خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام ‌به ‌صورت الکترونیکی ‌و از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

وی افزود: در اجرای آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون ورود به حرفه مهندسان آذر ماه امسال همزمان با سراسرکشور در مازندران برگزار می‌شود.

موتمنی در ادامه درباره رشته‌های آزمون یادآور شد: رشته‌های معماری(نظارت و طراحی)، شهرسازی، عمران(نظارت و محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، نقشه‌برداری و ترافیک برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی (پایه سه) و همچنین آزمون‌های حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته‌های معماری، عمران، مکانیک، برق، نقشه‌برداری و شهرسازی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار کاردانی (پایه ‌سه) و آزمون‌های تعیین صلاحیت معماران تجربی برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار تجربی برگزار می‌شوند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی مازندران درباره زمان ثبت‌نام مهندسان در آزمون اظهار داشت: ثبت‌نام این آزمون‌ها از تاریخ شنبه دوم شهریور 92 آغاز شده و ‌به ‌صورت الکترونیکی از طریق وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شود.

موتمنی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی www.inbr.ir مراجعه‌ کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: ضروری است متقاضیان قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند.

وی تاکید کرد: این اداره کل نهایت تلاش خود را برای برگزاری آزمون در دو نقطه از استان انجام خواهد داد و قبولی در این آزمون یکی از شرایط اخذ پروانه اشتغال بوده و متقاضی در صورت قبولی در آزمون و احراز سایر شرایط مشخص شده در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان موفق به اخذ پروانه اشتغال به کار می‌شوند.

کلمات کلیدی: اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان، نظام مهندسی، اداره کل راه و شهرسازی مازندران، شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، تاریخ شروع ثبت‌نام آزمون ورود به حرفه مهندسان، اداره نظام مهندسی، اداره نظام مهندسی مازندران

آمار بازدید: 190 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image