ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس استخدام استخدام دولتی استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش از اولویت‌های لشکر 28

استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش از اولویت‌های لشکر 28

فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان استخدام و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی را یکی از اولویت‌های این لشگر برشمرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر سیروس رزمگیر سه‌شنبه شب در سومین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان که در محل باشگاه افسران سنندج برگزار شد، اظهار داشت: 99 شهید لشگر 28 پیاده کردستان جاویدالاثر هستند.
وی عنوان کرد: همچنین لشگر 28 پیاده کردستان با تقدیم 13 هزار 850 جانباز و 399 آزاده سرافراز یکی از لشگرهای ممتاز نیروی زمینی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه است.
فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان در ادامه به رشادت‌های مردم کردستان در قبل از دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد و گفت: لشگر 28 کردستان شهدای شاخصی همچون شهید ثابت، عبادت و نصرت‌زاد را تقدیم انقلاب کرده و قرار شد که یادمان شهید نصرت‌زاد ایجاد شود که متاسفانه تاکنون این کار به دست فراموشی سپرده شده است.
رزمگیر استخدام و اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی را یکی از اولویت‌های این لشگر عنوان کرد و یادآور شد: در زمینه خدمات شهری نیز اماکن و منزل مسکونی و سازمانی پادگان‌های استان در اختیار خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
وی همچنین از انتقال موزه دفاع مقدس لشگر 28 پیاده کردستان به موزه دفاع مقدس باشگاه افسران سنندج خبر داد.
فرمانده لشگر 28 پیاده کردستان به دیدار و بازدید از خانواد‌های معظم شهدای ارتش در مراسم‌ها و مناسبات مختلف در طول سال اشاره کرد و افزود: امسال در 29 فروردین ماه از 44 خانواده معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس تجلیل شد و در سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر نیز در مراسمی از 120 نفر از خانواده‌های شهدای ارتشی، جانبازان و ایثارگران تجلیل بعمل آمد.
رزمگیر یکی دیگر از خدمات لشگر 28 پیاده کردستان به منظور تکریم از مقام شامخ شهدا و جامعه ایثارگری را برگزاری اردوهای سیاحتی زیارتی برای خانواده‌های معظم شهدای ارتش ذکر کرد و گفت: سالانه در دو نوبت خانواده‌های معظم شهدا در قالب سفرهای زیارتی به مشهد مقدس و در قالب اردوی تفریحی به مازندران اعزام می‌شوند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به منظور تکریم از مقام شامخ شهدا و ادای احترام به خانواده‌های شهدا و جامعه ایثارگری سال گذشته با 100 نفر از جامعه ایثارگری شهرستان سنندج در مناسبت‌های مختلف دیدار شده است.

کلمات کلیدی: استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر، استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر سال 92، استخدام ارتش، استخدام ارتش سال 92، استخدامی ارتش

آمار بازدید: 407 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image